דגם או מק"ט: K157G02
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 01/09/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
אודות מוצר זה
Original name blade,compressor rotor,turbine engine
להב מדחס גז מטוסים Tu NSN 2840-01-122-2398. Blade-hpc s 1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט רכוב על דיסק, מדחס, מנוע טורבינת גז מטוס. הוא נועד ליצור את זרימת האוויר בחלק המדחס של מנוע, טורבינת גז, מטוס.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
מיכל רב פעמי.
הגנה פיזית.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft
Engines and Turbines For Military Aircraft
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,843.40 and 7,265.10 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7HA1BL9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7HA1BL9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7HA1BL9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7HA1BL9 |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NY-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | FHZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | T |
MGMT CTL: | SF8NY-N |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
K157G02 | 2 | MB | 5 | 07482 |
K157G01 | 2 | MB | 5 | 07482 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |