דגם או מק"ט: 6886407
אודות מוצר זה
38 להבים; 6.189 מ' 6.192 אינץ' לכל היותר O/A OD; רכזת מדורגת בקצה הראשון; שלוחה THD שלב ראשון סוף ראשון, 3/4-20 סדרת UNJEF CL 3A THD, LH; 0.375 אינץ' נום LG שלב ראשון סוף ראשון; 0.66 אינץ' NOM OD שלב שני סוף ראשון; 0.125 אינץ' NOM LG שלב שני סוף ראשון; 0.7874 דקות 0.7876 אינץ' לכל היותר OD 3RD שלב 1 סוף; 0.6 אינץ' NOM LG שלב שלישי סוף ראשון; 2 חריצים עגולים על OD 3RD שלב 1 קצה; 0.1 אינץ' NOM W על ידי 0.75 אינץ '. נום דיא חריצים; 0.8195 דקות 0.82 אינץ' לכל היותר OD 4TH שלב 1 סוף; 0.47 אינץ' NOM LG שלב רביעי סוף ראשון; 1 חריץ עגול הממוקם על OD 4TH שלב 1ST קצה; 0.2 אינץ' NOM W על ידי 0.75 אינץ '. נום דיה גרוב; 0.92 אינץ' מקסימום LG שלב 5 סוף ראשון; רכזת מחורצת בקצה השני; 1.809 דקות 1.811 אינץ' לכל היותר O/A OD HUB; 0.318 דקות 0.326 אינץ' לכל היותר LG מהקצה השני לדיסק; 2 חריצי U עגולים ברכזת OD; 0.07 אינץ' NOM W על ידי 1.65 אינץ '. נום דיא חריצים; מזהה מדורג 0.52 דקות 0.522 מקסימום פנימה. תעודת זהות שקועה נגדית 60 מעלות עד 0.575
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
הרכבה יחידה או רב-שלבית המיועדת לקבל אנרגיה תרמית מקטע הבעירה ולהמיר אותה לאנרגיה מכנית כדי להניע את הרוטור, המדחס, מנוע טורבינת הגז של המטוס ו/או הרוטור, המאוורר, מנוע טורבינת הגז של המטוס דרך פיר, טורבינה, מנוע טורבינת גז של מטוסים. הוא מורכב מדיסקים, להבים, רכזות וכדומה. זהו החלק הנע של מכלול טורבינה, מנוע טורבינת גז מטוסים. יש לו מתקנים לחיבור פיר, טורבינה, מנוע טורבינת גז מטוסים.
Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft
Engines and Turbines For Military Aircraft
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,304.40 and 11,962.80 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B17 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | H21BQX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B17 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | H21BQX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B17 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | H21BQX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | B17 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | H21BQX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6886407 | 2 | CT | 1 | 73342 |
6886407 | 2 | 9Z | 6 | 63005 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |