2840-00-917-8102

טורבינת גז מטוסים באטם אוויר שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 553367

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2840-00-917-8102 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
MRC:
הצדקת קוד קריטיות
הצדקת קוד קריטיות:
MRC:
--
NIIN:
009178102
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2840-00-917-8102
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
FIIG:
--
FIIG:
A10700
MRC:
--
INC:
50595
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2840-00-917-8102

פריט מתכתי קשיח, בדרך כלל עגול. הוא עשוי להיווצר מקשתות מקוטעות. הוא נועד למנוע דליפת אוויר במנוע, טורבינת גז, מטוס. זה יכול להיות של צורות חתך שונות. ייתכן שיש לו מתקני הרכבה. הוא עשוי לפעול כספייסר אך תפקידו העיקרי הוא כאטם אוויר.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FXX4
PICA:
SX
DSOR:
FT
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:
User:
סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט סוכנות התחזוקה והאספקה של נאט"ו
MOE:
ZX
Rule:
ZX01
PICA:
ZX
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
13.5 X 13.5 X 4.0
חבילת משקל:
4.5000lbs
משקל פריט:
0.0000lbs
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
4294967295
OPI:
M
SPI No.:
F000006XD1
SPI Rev.:
SPC Mkg:
17
LVL_A:
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
XX
MOP:
GS
PKG:
PRES MAT:
XX
WRAP MAT:
XX
ICQ:
000
THK:
X
TOS:
UCL:
B

הגדרות קודי אריזה:

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 17

מיכל רב פעמי.

אופן השימור (MOP) GS

יש לשמור בשיטה 33 (שונה) בשקית שקופה, גמישה, ניתנת לאטימה ומעכבת קורוזיה נדיפה התואמת לתקן mil-b-22020. האינטרליף המרוהט בתוך כל שקית מסוג 2, הניתנת לאיטום קר, יוסר לאחר הכנסת הפריט ולפני איטום סופי בהתאם לתקן mil-b-22020. פריטים בעלי קצוות חדים או בליטות יהיו עטופים בשכבות מספיקות של חומר מחסום מעכב קורוזיה נדיף שקוף, גמיש, גמיש (קר) הניתן לאיטום בלחץ (קר) התואם לתקן mil-prf-22019, סוג ii למניעת ניקוב השקית. הצד המצופה לטקס (לא מודפס) של חומר המחסום יהיה תמיד מול הפריט. לחלופין, ניתן לעטוף את הפריט לחלוטין בחומר מחסום מעכב קורוזיה נדיף שקוף, גמיש, בלחץ (קר) הניתן לאיטום בהתאם ל- mil-prf-22019, type ii כפי שצוין לעיל ולהישמר עוד יותר בשקית מחסום שקופה התואמת לסוג ii, class c, style 2 של mil-dtl-117. הסגירה תהיה על ידי איטום בחום כאשר משתמשים בשיטה חלופית זו. בנוסף לסימונים הנדרשים במקומות אחרים בחוזה, תוויות זיהוי היחידה והאזהרה יהיו בהתאם לתקן mil-std-129.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8411997050
NAICS:
336412
שיעור סיום שימוש:
50020
SITC:
71499
USDA:
1
HITECH:
8

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8411997050

Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft

קוד סיום שימוש 50020

Engines and Turbines For Military Aircraft

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71499

Parts For Gas Turbines, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
713
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
A

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 713

.

סחורה אווירית (ACC) A

אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 5,603.46 and 7,004.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8RV-V
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FHZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8RV-V
USC: L
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא