דגם או מק"ט: 691200
אודות מוצר זה
טורבינת גז ראשית N2 תיבת הילוכים; תיבת הילוכים תושבת לריתוך מארז הביניים של המדחס ומונעת על ידי פיר מגדל מפיר כונן המדחס הנמוך
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4730-01-365-3803 | Pipe Elbow |
הרכבה מלאה של גלגלי שיניים, מיסבים, פירים, אטמים וחלקים שונים נחוצים, עטופים בדיור, המיועדים לנהיגה ו/או לחיבור אביזרים ורכיבים שונים של כלי טיס או מנוע.
Parts Of Nonaircraft Gas Turbines
Industrial Engines
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
112,000.00 and 144,000.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | A-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
691200 | 2 | XF | 6 | 77445 |
691200 | 2 | XF | 6 | 77445 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |