דגם או מק"ט: 723059
אודות מוצר זה
כל המאפיינים נתונים קנייניים; גימור משטח 16.0 מיקרואינץ' בקצה רגיל; 32.0 מיקרואינץ' פנימי; 250.0 מיקרואינץ 'חיצוני; אוגן חיצוני בקצה ימין; 0.938 אינץ' דיא; 0.125 אינץ' עבה; 4 כתפיים 2 חתכים בין הקצוות; DIA הקטן ביותר 0.625 אינץ '; DIA הגדול ביותר 0.6692 דקות 0.6695 מקסימום אינץ '; אחד 0.664-32UNS 3A כתף מושחלת; מפתח שטוח הממוקם על הכתף מאחורי אוגן; 0.791 אינץ' LG; 0.1895 דקות 0.1915 מקסימום פנימה. W; 0.0822 דקות 0.0875 אינץ' לכל היותר עומק; שורש שטוח פנימי; התאמה צדדית; נתוני SPLINE INVOLUTE: 11 שיניים; 0.3438 אינץ' פיץ' דיא; 0.5 אינץ' שבר המגרש; 0.2977 אינץ' מעגל בסיס דיא; זווית לחץ של 30 מעלות; 0.375 אינץ' דק טופס דיא; 0.045 אינץ' גודל חוט; 0.2955 אינץ' מקסימום LG בין 2 חוטים; 0.001 אינץ' וריאציה מקסימלית של פרופיל; 0.0003 אינץ' וריאציה מרבית של עופרת; שירות מוכר בצבא
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המיועד להעביר תנועה סיבובית מרוטור, טורבינה, מנוע טורבינת גז שאינו מטוס לרוטור, מדחס, מנוע טורבינת גז שאינו מטוס ו / או רוטור, מאוורר, מנוע טורבינת גז שאינו מטוסים. זה עשוי לכלול רכזת, טורבינה, מנוע טורבינת גז שאינם מטוסים. הוא עשוי לכלול הוראות להרכבה של מיסבים ו/או אטמים.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
שקית אטומה למים, אטומה.
Parts Of Nonaircraft Gas Turbines
Industrial Engines
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
962.10 and 1,346.94 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
723059 | 2 | AZ | 2 | 45153 |
723059 | 2 | AZ | 5 | 58163 |
723059 | 9 | AZ | 2 | 99167 |
723059 | 2 | ZZ | 2 | 55820 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |