דגם או מק"ט: 12286279
אודות מוצר זה
מורכב מ: 1 פיר, 1 IMPELLER AY, 3 דיסק AY, 1 SPACER, ו 1 NUT. הרכבה סיכה עם מוליקוטה יבשה, SPEC. MIL-M-7866 סוג Z. לקבלת נתונים נוספים ראה שרטוט.
רוטור מדחס צנטריפוגי צירית NSN 2835-01-073-8051. Compressor rotorax
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Inc 61683 בוטל / הוחלף על ידי ,inc 50588, fiig a10700, app-key j, inc 50587, fiig a10700, app-key j, on 021513 ~ (כולם למעט ארה"ב). פריט רב-שלבי המורכב מסדרה של מכלולי דיסק ולהב ציריים ורוטור מדחס צנטריפוגלי המורכבים יחד על ציר או ציר מרכזי. האוויר נדחף לאחור על ידי להבי השלבים הציריים של הרוטור, בגלל זווית הלהב ומתאר רדיד האוויר, ומואץ החוצה על ידי להבי החלק הצנטריפוגלי של המדחס, לצורך הגברת לחץ האוויר בסביבה לפני דחיפת האוויר לתוך תא הבעירה.
Parts Of Nonaircraft Gas Turbines
Industrial Engines
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
23,653.00 and 30,411.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12286279 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
3-105-100-27 | 2 | AZ | 5 | 99193 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |