דגם או מק"ט: 2-141-057-17
אודות מוצר זה
קרנות, M3603, FSCM 91547, סולם רוקוול A 69 דקות, 73 קשיות מקסימלית, 3.805 אינץ '. מינימום, 3.815 אינץ' מקסימום O/A LG, 9.820 אינץ' NOM OD DISK,1.394 אינץ'. מינימום, 1.397 אינץ' דיסק LG מרבי,60 חריצי להב במרווחים שווים בדיסקוד,2 רכזות מדורגות,2.830 אינץ'. מינימום, 2.840 אינץ' מקסימום OD שלב ראשון סוף ראשון, 0.700 אינץ '. NOM LG שלב ראשון סוף ראשון, 3.320 אינץ '. NOM DIA שלב שני 1STEND, 0.603 אינץ '. מינימום, 0.607 אינץ' MAX LG 2ND STEP 1ST END, EXTERNALSPLINES 1st STEP 2ND END, 69 שיניים, 30 מעלות זווית לחץ, 2.8750 אינץ '. קוטר פסיעה נום, 0.380 אינץ'. מינימום, 0.420 אינץ' מקסימום LG SPLINES, 0.681 אינץ '. מינימום, 0.738 אינץ' מקסימום LG שלב שני מקצה שני, משעמם מדורג, 3.805 אינץ '. מינימום, 3.815 אינץ' מקסימום O/A LG משעמם, 2.5576 אינץ '. מינימום, 2.5579 אינץ' MAX DIA 1STSTEP 1ST END, 0.950 אינץ' NOM LG שלב ראשון סוף ראשון, 2.566 אינץ '. מינימום, 2.576 אינץ' MAX DIA שלב שני סוף ראשון, 0.600 אינץ '. NOM LG שלב שני 1STEND, 2.2133 אינץ '. מינימום, 2.2137 אינץ' MAX DIA שלב ראשון קצה שני, 0.275 אינץ' מינימום, 0.295 אינץ' מקסימום LG שלב ראשון קצה שני, 2.425 אינץ '. מינימום, 2.435 אינץ' MAXDIA שלב שני סוף שני, 0.165 אינץ' מינימום, 0.205 אינץ' MAX LG 2ND שלב 2NDEND, SPLINES פנימי 3RD S
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Inc 61833 בוטל/הוחלף על ידי ,inc 50566, fiig a10700, app-key f, inc 50565, fiig a10700, app-key f, on 021513 ~ (כולם למעט ארה"ב). דיסק בעל הוראות בפריפריה החיצונית לחיבור להבי טורבינה ורכזת אינטגרלית המספקת תמיכה לטורבינה ו/או אמצעי חיבור לפיר. ראה גם דיסק, טורבינה, מנוע טורבינה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית חסינת אדים, אטומה.
Ppp-c-795, ריפוד סרט פלסטיק סלולרי; או a-a-3129, ריפוד פלסטיק בתא פתוח; או ppp-c-1797, ריפוד קצף פוליפרופילן; או a-a-59136, ריפוד קצף פוליאתילן.
אין דרישה.
Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft
Engines and Turbines For Military Aircraft
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
26,176.40 and 33,655.37 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2-141-057-17 | 2 | CT | 1 | 99193 |
V2-141-057-17 | 2 | ZZ | 6 | 1N8S8 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |