דגם או מק"ט: 3013511
אודות מוצר זה
סגסוגת ניקל, קרס, CPW203 FSCM 00198, 8.547 אינץ '. מינימום, 8.549 אינץ' מקסימום O/AOD, 3.945 אינץ' מינימום, 3.960 אינץ' מקסימום O/A LG, רכזת מדורגת בקצה הראשון, 1.1200 אינץ '. מינימום, 1.1207 אינץ' מקסימום OD שלב ראשון סוף ראשון, 0.200 אינץ '. מינימום, 0.210 אינץ' מקסימום LG שלב ראשון סוף ראשון, EXT SPLINES שלב שני סוף ראשון, 38 שיניים, זווית לחץ 30 מעלות, 1.2188 אינץ '. קוטר פסיעה נום, 0.540 אינץ'. מינימום, 0.570 אינץ' מקסימום LG שלב שני סוף ראשון, 1.110 אינץ '. מינימום, 1.130 אינץ' מקסימום OD שלב שלישי סוף ראשון, 0.070 אינץ '. מינימום, 0.080 אינץ' MAX LG 3RD STEP 1ST END, 1.3000 אינץ' מינימום, 1.3007 אינץ' מקסימום OD שלב רביעי סוף ראשון, 0.155 אינץ' מינימום, 0.160 אינץ' מקסימום LG שלב רביעי מקצה ראשון, 1.820 אינץ' מינימום, 1.830 אינץ' מקסימום OD 5TH שלב 1 קצה, 0.125 אינץ '. מינימום, 0.145 אינץ' MAX LG 5TH STEP 1ST END, 6TH STEP 1ST END מחודד, 1.675 אינץ'. מינימום, 1.685 אינץ' מקסימום הקטן ביותר OD 6TH שלב ראשון קצה, 0.635 אינץ '. מינימום, 0.705 אינץ' MAX LG 6TH STEP 1ST END, 1.770 אינץ' מינימום, 1.825 אינץ' מקסימום LG מקצה ראשון לדיסק, 1.640 אינץ '. מינימום, 1.660 אינץ' מקסימום דיסק LG, 2ND END PLAIN HUB, 1.408 אינץ '. מינימום, 1.412 אינץ' מקסימום OD HUB קצה שני, 0.495 אינץ '. מינימום, 0.515 אינץ' מקסימום LG מקצה 2 לדיסק,4 חור
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
Inc 61833 בוטל/הוחלף על ידי ,inc 50566, fiig a10700, app-key f, inc 50565, fiig a10700, app-key f, on 021513 ~ (כולם למעט ארה"ב). דיסק בעל הוראות בפריפריה החיצונית לחיבור להבי טורבינה ורכזת אינטגרלית המספקת תמיכה לטורבינה ו/או אמצעי חיבור לפיר. ראה גם דיסק, טורבינה, מנוע טורבינה.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מיכל, שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Parts Of Gas Turbine Aircraft Engines, Other Than For Use In Civil Aircraft
Engines and Turbines For Military Aircraft
Parts For Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
אספקה וציוד לכלי טיס ולמטרות אוויריות, לרבות כלי טיס וחלקי תחזוקה, אביזרי מטוסים, מכשירי מטוסים וציוד ניסוי מעבדה, מטרות אוויריות ודאונים, ערכות ציות להזמנות טכניות של מטוסים/טילים וכו'..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,085.26 and 3,856.58 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
3013511 | 2 | CT | 1 | 00198 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |