דגם או מק"ט: PR0TEUS15M530
אודות מוצר זה
Inclosure not included; power output for which designed is a shaft; shaft horsepower rating 3200.0; shaft horsepower rating speed in rpm 1500.0; altitude at which horsepower is rated at sea level 0.0; inlet air temp at which power is rated 80 deg fahrenheit
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מנוע מסוג בעירה רציפה. מורכב בעיקר ממדחס, מנוע טורבינת גז שאינו מטוסים; תא, בעירה, מנוע טורבינת גז לא מטוסים ומכלול טורבינה, מנוע טורבינת גז לא מטוסים. ייתכן שיש לו קטע מעריצים. האוויר נדחס ומחומם על ידי דלק דליק ומורחב דרך הטורבינה. הוא נועד לספק מקור של פיר סיבובי ו / או כוח פנאומטי. הכוח הפנאומטי מתקבל על ידי דימום של מדחס המנוע. לקבלת יחידת כוח הפעלה מלאה, המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח, מנוע טורבינת גז.
Gas Turbine Engine, Except Aircraft Nesoi, Of A Power Not Exceeding 5, 000 Kw
Industrial Engines
Gas Turbines, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
252,756.00 and 324,972.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | N23 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2S--AF- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N23 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2S--AF- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | N23 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2S--AF- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | N23 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 2S--AF- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PR0TEUS15M530 | 2 | HA | 3 | K0378 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |