2815-01-632-4457

מְנוֹעַ דִּיזֶל שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 8V 2000 M94

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
מנוע דיזל לכלי הטיס CCM MK1; מוקד תמיכה לוגיסטית H9D/SOCOM: CML (859)293-3114; DSN: 745-3114; שיחת חינם: 888-763-7259; דוא"ל: LOGISTICSHELPDESK@SOFSA.MIL

pdf NSN 2815-01-632-4457 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
קוטר נשא סטנדרטי
קוטר נשא סטנדרטי:
5.3 סנטימטרים
MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
אורך קו
אורך קו:
6.1 סנטימטרים
MRC:
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין:
1250 ב-2,450 סל"ד
MRC:
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים:
MRC:
תכונת שימוש בדלק רב
תכונת שימוש בדלק רב:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
בית FLYWHEEL
בית FLYWHEEL:
MRC:
גובה כולל למנוע
גובה כולל למנוע:
47.2 אינץ' נומינלי
MRC:
אורך כולל של המנוע
אורך כולל של המנוע:
MRC:
רוחב כולל של המנוע
רוחב כולל של המנוע:
44.5 אינץ' נומינלי
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
מתח בוולט
מתח בוולט:
MRC:
משקל
משקל:
4552.5 פאונד
MRC:
--
NIIN:
016324457
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-632-4457
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
0 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
03751
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-632-4457

מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A102
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A102
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
F8SQ
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
F8SQ
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MS22
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MS22
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NJQ4
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NJQ4
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (USSOCOM) מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (ussocom)
MOE:
DJ
Rule:
SC01
PICA:
XJ
DSOR:
CN
User:
מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (USSOCOM) מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (ussocom)
MOE:
DJ
Rule:
SC01
PICA:
XJ
DSOR:
CN

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 350,105.00 and 450,135.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: H9D
AAC: C
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: T
MGMT CTL: --C---N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: H9D
AAC: C
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: T
MGMT CTL: --C---N
USC: F
REC REP CODE DESC:

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: 2-25---
USC: M
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: 2-25---
USC: M
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: 2-25---
USC: M
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: 2-25---
USC: M
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

מחלקת חיל הים

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 6S--XE-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 6S--XE-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 6S--XE-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 6S--XE-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (ussocom)

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE:
MGMT CTL: -------
USC: L
REC REP CODE DESC:

מטה פיקוד המבצעים המיוחדים של ארצות הברית (ussocom)

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE:
MGMT CTL: -------
USC: L
REC REP CODE DESC:

מחלקת הצבא

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: W3100X-
USC: A
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

מחלקת הצבא

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: W3100X-
USC: A
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

מחלקת הצבא

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: W3100X-
USC: A
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

מחלקת הצבא

SOS: H9D
AAC: H
SLC: 0
CIIC: 7
REC REP CODE: L
MGMT CTL: W3100X-
USC: A
REC REP CODE DESC: הסילוק אינו מורשה מתחת לרמת פעילות תיקון סיטונית/מיוחדת.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא