דגם או מק"ט: FB-04-00-01
אודות מוצר זה
"DE-ICE" בום המזון בחורף. ללא מכלולים אלה, קרח יכול היה להצטבר על ההזנות, להפריע לאותות הנכנסים/יוצאים, ולפגוע ביעילות התפעולית של המערכת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המורכב מרוטור עליון, רוטור תחתון, פיר(ים), ועשוי לכלול לוחית קצה, טבעות, אטמים וכדומה. המכלול יוצר זרימת אוויר מוגברת לתוך המנוע.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
שקית אטומה למים, אטומה.
לוח סיבית עמיד בפני מזג האוויר העומד בדרישות astm-d4727 המשמש כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים; או חומר יציקה מפלסטיק התואם את mil-p-19644; או קצף פוליאוריתן התואם ל- mil-prf-26514.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
16,662.80 and 21,423.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | G219YX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | G219YX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | G219YX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק שיבוצעו במתקן הקבלן. |
SOS: | B16 |
AAC: | B |
SLC: | 0 |
CIIC: | Y |
REC REP CODE: | K |
MGMT CTL: | G219YX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | פריט הניתן לתיקון. גינוי וסילוק יבוצעו במתקן הקבלן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
FB-04-00-01 | 2 | ZZ | E | 1MA11 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |