דגם או מק"ט: PE11010
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 9390-01-582-7232 | Protection Bellows |
NSN 4730-01-582-7241 | Tube To Hose Straight Adapter |
NSN 5360-01-582-7246 | Compression Helical Spring |
NSN 4730-01-583-0748 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-583-0752 | Threaded Tube Fitting Plug |
NSN 4820-01-583-0775 | Valve Cap |
NSN 5306-01-583-0779 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5360-01-583-0782 | Compression Helical Spring |
NSN 4730-01-583-0785 | Pipe Plug |
NSN 5306-01-583-0789 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5310-01-583-0791 | Flat Washer |
NSN 5340-01-583-0794 | Retaining Band |
NSN 4820-01-583-0796 | Valve Cap |
NSN 5360-01-583-0799 | Compression Helical Spring |
NSN 2540-01-583-0838 | Vehicular Foot Rest |
NSN 5365-01-583-0840 | Externally Threaded Ring |
NSN 5305-01-583-0843 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-583-0893 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5306-01-583-0896 | Internal Wrenching Bolt |
NSN 5305-01-583-0898 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 4320-01-583-0900 | Pump Rotor |
NSN 5340-01-583-0905 | Helical Compression Spr Retainer |
NSN 5365-01-583-0906 | Externally Threaded Ring |
NSN 4730-01-583-0911 | Pipe To Hose Elbow |
NSN 5325-01-583-0915 | Retaining Ring |
NSN 5331-01-583-0920 | O-ring |
NSN 5365-01-583-0925 | Machine Thread Plug |
NSN 5360-01-583-0930 | Compression Helical Spring |
NSN 5315-01-583-0933 | Headed Shoulder Pin |
NSN 5306-01-583-0936 | Machine Bolt |
NSN 5305-01-583-0939 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5365-01-583-0945 | Plate Spacer |
NSN 5315-01-583-0951 | Hollow Pin |
NSN 3120-01-583-0957 | Sleeve Bearing |
NSN 4710-01-583-0960 | Metal Tube Assembly |
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
מנוע מטוס, מנועי בעירה פנימית והתקני בקרת דלק.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
28,336.17 and 36,432.22 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21IJX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21IJX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21IJX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21IJX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
PE11010 | 2 | ZZ | 3 | 3PSD7 |
RE538996 | 9 | ZZ | 3 | 3PSD7 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |