דגם או מק"ט: 8262146
אודות מוצר זה
מנוע CUMMINS 6BT5.9-C165
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4010-01-438-4456 | Single Leg Wire Rope Assembly |
NSN 4010-01-438-4468 | Single Leg Wire Rope Assembly |
NSN 3040-01-438-7792 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-438-7795 | Pawl |
NSN 2520-01-438-7805 | Friction Clutch Assembly |
NSN 2520-01-438-7806 | Transmissi Clutch Plate Retainer |
NSN 4730-01-438-7976 | Tube Elbow |
NSN 3040-01-438-8000 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-438-8002 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 4730-01-438-8004 | Tube Union |
NSN 4730-01-438-8005 | Tube Reducer Body |
NSN 4730-01-438-8010 | Tube Reducer Body |
NSN 4730-01-438-8029 | Tube Tee |
NSN 4820-01-438-8036 | Check Valve |
NSN 4730-01-438-8037 | Quick-disconnect Nipple |
NSN 4730-01-438-8047 | Tube Elbow |
NSN 3040-01-438-8050 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-438-8054 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 3040-01-438-8055 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 4820-01-438-8057 | Safety Relief Valve |
NSN 3040-01-438-8058 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3040-01-438-8059 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3040-01-438-8060 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3040-01-438-8061 | Line Actuating Cylinder Assembly |
NSN 4820-01-438-8063 | Directional Control Linear Valve |
NSN 3040-01-438-8064 | Linear Actuating Cylinder Piston |
NSN 3040-01-438-8066 | Pneumatic Actua Cylinder Housing |
NSN 2520-01-438-8068 | Vehicula Mechanical Transmission |
NSN 4820-01-438-8323 | Directional Control Linear Valve |
NSN 4820-01-438-8340 | Flow Control Valve |
NSN 4820-01-438-8375 | Directional Control Linear Valve |
NSN 4730-01-438-8528 | Pipe Plug |
NSN 4730-01-438-8539 | Tube Elbow |
NSN 4730-01-438-8549 | Pipe Plug |
NSN 4730-01-438-8558 | Tube Tee |
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
יש לשמר בשיטה 20 באופן הבא: ריסוס ערפל או שטיפה פנימית בחומר משמר המצוין בקוד השימור. לאחר מכן יש לסתום או לאטום את כל הפתחים כדי למנוע כניסת לכלוך ולחות. משטחי מתכת ברזליים חיצוניים לא צבועים יהיו מצופים בצבע או באמייל מתאימים, או מצופים בתרכובת מונעת קורוזיה למריחה קרה, לא דביקה, התואמת לתקן mil-prf-16173, דרגה 4.
כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
18,762.80 and 24,123.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21W9X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21W9X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21W9X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21W9X- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
8262146 | 2 | ZZ | 5 | 1YHH8 |
8262146 | 9 | ZZ | 5 | 3Y949 |
8262133 | 9 | ZZ | 6 | 3Y949 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |