2815-01-426-8353

ראש צילינדר מנוע דיזל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: E9AR101-006-4

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-426-8353 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
רכב חילוץ, M51/M74/M88
MRC:
--
NIIN:
014268353
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-426-8353
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.
FIIG:
--
FIIG:
A509V0
MRC:
--
INC:
60370
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-426-8353

פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזלי ו/או סנפירי קירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, זרועות נדנדה, צינורות מזרק וכדומה. זהו חלק מרכיב של מנוע, דיזל. ראו גם ראש צילינדר, מנוע בנזין.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A202
PICA:
AZ
DSOR:
AI
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A202
PICA:
AZ
DSOR:
AI

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
24.5 X 18.5 X 11.5
חבילת משקל:
972.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
020501530089
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
LVL_A:
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
THK:
Z
TOS:
B
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 8,368.00 and 10,460.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 1-56---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 1-56---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 1-56---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 1-56---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21JTX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21JTX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21JTX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21JTX-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא