דגם או מק"ט: 7N3098
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3020-01-190-1091 | Mechanical Drive Guard |
NSN 6350-01-222-2847 | Signal Horn |
NSN 3020-01-222-4613 | Mechanical Drive Guard |
NSN 2540-01-222-4733 | Vehicular Seat Back Cushion |
NSN 2510-01-223-0623 | Frame Mounting Plate |
NSN 2590-01-229-7379 | Guard Rail Plate |
NSN 5340-01-237-6915 | Access Cover |
NSN 5430-01-250-4319 | Fluid Tank Section |
NSN 3040-01-250-5157 | Shaft Retaining Plate |
NSN 3040-01-250-5158 | Shaft Retaining Plate |
NSN 3040-01-250-6495 | Manual Control Lever |
NSN 2805-01-250-6496 | Intake Pipe |
NSN 3040-01-250-6508 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-250-6509 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-250-8624 | Rigid Connecting Link |
NSN 4720-01-251-0992 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-251-1003 | Nonmetallic Hose |
NSN 4710-01-251-1007 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4720-01-251-3118 | Nonmetallic Hose |
NSN 3040-01-253-0548 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4720-01-253-2811 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 2530-01-262-7616 | Track Shoe Assembly |
NSN 4330-01-275-6201 | Fluid Filter Adapter |
NSN 2815-01-285-4582 | Engine Flywheel |
NSN 2590-01-285-4600 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2510-01-285-5064 | Roll Over Protect Mounting Plate |
NSN 2930-01-288-3981 | Radiator Retainer |
NSN 2410-01-300-5264 | Tractor End Plate |
NSN 4320-01-313-0634 | Pump Fluid Connector |
NSN 2910-01-377-3145 | Cam Actuated Fuel Pump |
NSN 2815-01-377-6775 | Piston Ring |
NSN 2930-01-377-6789 | Fluid Cooler Manifold |
NSN 4730-01-377-6792 | Pipe Reducer |
NSN 4320-01-377-6794 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 2910-01-377-6796 | Fuel Control Housing |
פריט מתכת המיועד לחיבור לחלק התחתון של מנוע בעירה פנימית, מדחס, תיבת הילוכים הידראולית וכדומה. הוא משמש כמאגר לשמן סיכה ועשוי לכלול מחברי baffle(s), מחברי קירור שמן וכדומה. לפריטים המצוידים באטמים, חומרה, תקעי ניקוז וכדומה, ראו ערכת חלקים, מחבת שמן.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
לוח סיבית עמיד בפני מזג האוויר העומד בדרישות astm-d4727 המשמש כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים; או חומר יציקה מפלסטיק התואם את mil-p-19644; או קצף פוליאוריתן התואם ל- mil-prf-26514.
ציפוי שמן או שומן מגן של הספק.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,873.50 and 12,341.88 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | H |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7N3098 | 2 | ZZ | 6 | 11083 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |