דגם או מק"ט: 6BT5.9-M
אודות מוצר זה
הפריטים מקודדים כקריטיים כדי להבטיח שבדיקת המקור תתבצע בנקודת הייצור, לפני קבלת החומר על ידי הצי האמריקני או רכיבים אחרים של משרד ההגנה האמריקאי. פריטים אלה הם חלקי חלקים או פריטי קצה לתמיכה בחומרה צבאית חיונית הדרושה לקיום המשימה המוצלחת של הספינות, הצוללות ותחנות החוף של הצי האמריקאי. תכונות קריטיות הכוללות, אך לא רק, מידות, טולרנסים / אישורים, מאפיינים אלקטרוניים ומאפיינים מטלורגיים יפורטו עבור נציגי Q AR ממשלתיים (נציגי אבטחת איכות) כדי להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר האפשרית של איכות ואמינות של חלקים אלה המסופקים במסגרת חוזי NAVICP; הספק גבוה 210 כ"ס ב-2,600 סל"ד,157 קילוואט ב-2,600 סל"ד; 152 כ"ס לסירוגין ב-2,500 סל"ד,113 קילוואט ב-2,500 סל"ד
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2915-01-441-7293 | Fuel Injection Nozzle |
NSN 2590-01-451-4721 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 2590-01-451-4732 | Vehicular Components Filler Neck |
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
מחומם למטרה כללית - מחומם 40 f ומעלה.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
35,572.60 and 45,736.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7H--BL9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7H--BL9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7H--BL9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (תחמושת מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
SOS: | NRP |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | E |
MGMT CTL: | 7H--BL9 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | (1) IRAM PROGRAM INTENSIVE MANAGEMENT REPARABLES (2) חומר (חימוש מתכלה) הדורש בקרת לוט וסדרתי-# אך מדווח על ידי SERIAL-# בלבד. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6BT5.9-M | 2 | 9Z | 4 | 15434 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |