2815-01-318-6399

ראש צילינדר מנוע דיזל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 823F-6050-BAA

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-318-6399 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
מנוע דיזל MOD DSD-662/2714E 380 CID
MRC:
--
NIIN:
013186399
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-318-6399
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
A509V0
MRC:
--
INC:
60370
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

End Items and Platforms

פריטי קצה ש- NSN זה הוא רכיב שלהם.
  • Engine Diesel Mod Dsd-662/2714e 380 Cid

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-318-6399

פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזלי ו/או סנפירי קירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, זרועות נדנדה, צינורות מזרק וכדומה. זהו חלק מרכיב של מנוע, דיזל. ראו גם ראש צילינדר, מנוע בנזין.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 5,921.82 and 7,402.28 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: J
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא