דגם או מק"ט: 2570145
אודות מוצר זה
STUD MTD; כניסה מסוג שרוול
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2530-00-062-4263 | Air Brake Chamber |
NSN 2805-00-308-6282 | Engine Oil Pump Assembly |
NSN 2805-00-670-3745 | Intake Valve Guard |
NSN 3820-00-730-5932 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5933 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5934 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5935 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5936 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5937 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5938 | Roller Screen |
NSN 3820-00-730-5939 | Roller Screen |
NSN 2510-00-857-0642 | Vehicular Body Panel |
NSN 3040-00-886-2897 | Manual Control Lever |
NSN 2910-00-897-2545 | Shut Off Lever Assembly |
NSN 2520-00-930-7714 | Friction Clutch Assembly |
NSN 4320-01-098-5102 | Pump-motor Hydraulic Cover |
NSN 6620-01-239-3701 | Engine Temperature Indicator |
NSN 6620-01-239-3804 | Dial Indicating Pressure Gage |
NSN 2930-01-241-4240 | Engine Water Outlet |
NSN 2520-01-241-4247 | Friction Clutch Assembly |
NSN 3040-01-241-4267 | Mechanical Drive Housing |
NSN 2910-01-241-4269 | Fuel Injection Nozzle |
NSN 2530-01-241-4270 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 4320-01-241-4673 | Rotary Pump |
NSN 2815-01-241-4719 | Oil Cooler Housing |
NSN 2930-01-241-4720 | Radiator Fan Shroud |
NSN 5342-01-241-4728 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2910-01-241-4742 | Metering And Distribut Fuel Pump |
NSN 5995-01-241-4743 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-241-4744 | Branched Wiring Harness |
NSN 5995-01-241-4745 | Branched Wiring Harness |
NSN 2930-01-241-4903 | Axial Fan Impeller |
NSN 3040-01-241-5616 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-241-5620 | Rigid Connecting Link |
NSN 5340-01-241-6536 | Access Cover |
מכשיר מכני שנועד לאפשר זרימה חופשית של אוויר לתוך ומחוץ למארז, המשמש בדרך כלל על ארכובה מנוע, דיפרנציאלים ותיבות הילוכים לכלי רכב, משאבות, מדחסים וכדומה. ראו גם מכסה, פתחי אוורור, מיכל אחסון דלק. לא כולל מאוורר (כפי ששונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,947.64 and 8,921.46 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2570145 | 2 | AX | 6 | 44242 |
257014 | 9 | AX | 6 | 15434 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |