דגם או מק"ט: 223-6838
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-174-4172 | Internal Combustion Engin Piston |
NSN 5340-01-232-4728 | Access Cover |
NSN 6620-01-232-6241 | Engine Temperature Indicator |
NSN 5342-01-233-0833 | Engine Accessory Bracket |
NSN 5342-01-233-0834 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2920-01-233-0852 | Motor Field Winding |
NSN 5945-01-233-0870 | Solenoid Plunger |
NSN 2815-01-233-1728 | Diesel Engine Block |
NSN 4820-01-233-1733 | Fluid Valve Stem |
NSN 2990-01-233-1734 | Exhaust Pipe Flange |
NSN 3020-01-233-1756 | Mechanical Drive Guard |
NSN 3895-01-233-2388 | Drum Assembly |
NSN 3895-01-233-2389 | Roller Drum |
NSN 2590-01-233-2406 | Semitrailer Retractable Supp Leg |
NSN 3830-01-233-2407 | Truck And Tractor Mounting Hitch |
NSN 2990-01-233-2408 | Plate |
NSN 2990-01-233-2418 | Exhaust Muffler |
NSN 3010-01-233-2419 | Flexible Shaft Coupling |
NSN 4820-01-233-2422 | Valve Disk |
NSN 4910-01-233-5035 | Cylinder Compression Tes Adapter |
NSN 2920-01-233-7981 | Ignition Lock Switch |
NSN 5930-01-233-7982 | Push Switch |
NSN 3040-01-233-8090 | Mechanical Drive Housing |
NSN 3040-01-233-8091 | Mechanical Drive Housing |
NSN 4320-01-233-8102 | Hydraulic Motor |
NSN 3040-01-233-8107 | Ball Joint |
NSN 5340-01-233-8970 | Access Cover |
NSN 4810-01-233-9008 | Valve Seat |
NSN 4820-01-233-9073 | Valve Cap |
NSN 4810-01-233-9080 | Valve Body |
NSN 5342-01-233-9081 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2920-01-233-9102 | Motor Armature |
NSN 2520-01-233-9112 | Vehicular Shifter Fork |
NSN 4820-01-234-0051 | Linear Directional Con Parts Kit |
NSN 3040-01-234-1770 | Straight Shaft |
מכשיר מכני שנועד לאפשר זרימה חופשית של אוויר לתוך ומחוץ למארז, המשמש בדרך כלל על ארכובה מנוע, דיפרנציאלים ותיבות הילוכים לכלי רכב, משאבות, מדחסים וכדומה. ראו גם מכסה, פתחי אוורור, מיכל אחסון דלק. לא כולל מאוורר (כפי ששונה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
344.50 and 482.30 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
223-6838 | 2 | ZZ | 6 | 62445 |
80000672 | 9 | AX | 6 | 27401 |
223-3840 | 9 | AX | E | 62445 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |