דגם או מק"ט: 7122-330012V71-TIPORT
אודות מוצר זה
מנוע-יד שמאל, כוח להמריא בחזית מנוע היציאה
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.
Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression
Industrial Engines
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
63,776.65 and 81,998.55 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט בר תיקון. תיקון, גינוי וסילוק שאינם מורשים מתחת לרמת מחסן (נקודת בקרת מלאי (ICP)). |
SOS: | ZNC |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | R |
MGMT CTL: | S-09--- |
USC: | C |
REC REP CODE DESC: | פריט זה נבדק והוחלט כי ניתן לשחזר את הפריט למצב שמיש ממצב שאינו ניתן לשירות ברמת המחסן. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7122-330012V71-TIPORT | 2 | XF | 6 | 72582 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |