2815-00-132-8620

מְנוֹעַ דִּיזֶל שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 2D850

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
Nonmagnetic construction

pdf NSN 2815-00-132-8620 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
קוטר נשא סטנדרטי
קוטר נשא סטנדרטי:
MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
תכונת FORDING
תכונת FORDING:
MRC:
רכיבי אביזר וכמות
רכיבי אביזר וכמות:
MRC:
כמות מהירות הפוכה
כמות מהירות הפוכה:
MRC:
סידור צילינדרים
סידור צילינדרים:
MRC:
אורך קו
אורך קו:
MRC:
משיכות למחזור
משיכות למחזור:
MRC:
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין:
MRC:
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים:
MRC:
תכונת קירור גוף מערכת סגורה
תכונת קירור גוף מערכת סגורה:
MRC:
סוג פעולת בוכנה
סוג פעולת בוכנה:
MRC:
תכונת שימוש בדלק רב
תכונת שימוש בדלק רב:
MRC:
כיוון סיבוב גל ארכובה
כיוון סיבוב גל ארכובה:
MRC:
תכונה הפיכה ישירה
תכונה הפיכה ישירה:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
מגדש-על
מגדש-על:
MRC:
גלגל זבוב
גלגל זבוב:
MRC:
בית FLYWHEEL
בית FLYWHEEL:
MRC:
ציוד הפחתה
ציוד הפחתה:
MRC:
צימוד נוזלים
צימוד נוזלים:
MRC:
הפצה
הפצה:
MRC:
סוג שידור
סוג שידור:
MRC:
כמות מהירות קדימה
כמות מהירות קדימה:
MRC:
אוברדרייב
אוברדרייב:
MRC:
קרוס דרייב
קרוס דרייב:
MRC:
מצמד
מצמד:
MRC:
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי:
MRC:
:
MRC:
יחס הילוך הפחתה
יחס הילוך הפחתה:
MRC:
גובה כולל למנוע
גובה כולל למנוע:
MRC:
אורך כולל של המנוע
אורך כולל של המנוע:
MRC:
רוחב כולל של המנוע
רוחב כולל של המנוע:
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
מתח בוולט
מתח בוולט:
MRC:
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים
מספר סימוכין המבדיל מאפיינים:
MRC:
--
NIIN:
001328620
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-00-132-8620
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
03751
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-00-132-8620

מנוע בעירה פנימית שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדר או הצילינדרים על ידי חום קיצוני הנובע מדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראשי צילינדר ומחבתות שמן. זה עשוי לכלול קבצים מצורפים או אביזרים, כגון מנוע המתנע, תמסורת לציוד עזר, מצמד, מסנן שמן, גלגל תנופה, בית גלגל תנופה או גנרטור טעינת סוללות. מיכל דלק אינו כלול. עבור יחידת כוח הפעלה מלאה המותקנת על בסיס, ראה יחידת כוח (1), דיזל.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 64,400.00 and 82,800.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N23
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2AF-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N23
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2AF-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: N23
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2AF-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N23
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 2SP2AF-
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא