דגם או מק"ט: 135 XL OPTIMAX 2.5L
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידת כוח עצמאית ידנית המיועדת להרכבה זמנית על כלי שיט קלים. הוא מורכב ממנוע בנזין קל המניע פיר הינע אנכי, המחובר באופן קשיח למנוע. הפיר האנכי מניע מוט מדחף בניצב לו. ניתן לסובב את היחידה כולה לתנוחות משתנות לצורך היגוי כלי השיט עליו היא מותקנת, וניתן להטות אותה ביד כדי לספק טיוטה רדודה. הוא אינו כולל יחידת הנעה, חיצונית.
Ignition Internal Combustion Piston Engines For Marine Propulsion Parts For Spark
Pleasure Boats and Motors
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s, Suitable For Use Solely Or Principally With Spark
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
135 XL OPTIMAX 2.5L | 2 | ZK | 4 | K3891 |
135 XL OPTIMAX 2.5L | 2 | 9Z | 6 | 88907 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |