2805-01-056-7415

מנוע בנזין שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 4SE00861-1

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2805-01-056-7415 גליון נתונים

MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
תכונת FORDING
תכונת FORDING:
MRC:
רכיבי אביזר וכמות
רכיבי אביזר וכמות:
משאבת דלק, משאבת מים, אלטרנטור, משאבת הגה כוח
MRC:
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים
תכונת קירור ישיר של מים גולמיים:
MRC:
תכונת קירור גוף מערכת סגורה
תכונת קירור גוף מערכת סגורה:
MRC:
סוג אינדוקציה של דלק
סוג אינדוקציה של דלק:
MRC:
מערכת הצתה כפולה
מערכת הצתה כפולה:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
מגדש-על
מגדש-על:
MRC:
גלגל זבוב
גלגל זבוב:
MRC:
ציוד הפחתה
ציוד הפחתה:
MRC:
צימוד נוזלים
צימוד נוזלים:
MRC:
הפצה
הפצה:
MRC:
סוג שידור
סוג שידור:
MRC:
מצמד
מצמד:
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות
דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות:
MRC:
--
NIIN:
010567415
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2805-01-056-7415
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
02914
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2805-01-056-7415

מנוע בעירה פנימית הדדי, יכול שיהיה עם או בלי מיכל, שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדרים של המכונה, באמצעות החדרת ניצוץ חשמלי לתוך תא הדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראש צילינדר, מנועי בנזין; מחבתות שמן ועשויות לכלול אביזרים או אביזרים, כגון מתנע, מנוע, בנזין; רדיאטור, נוזל קירור למנוע; מסנן (1), נוזל; גלגל פליגל, מנוע; דיור, גלגל תנופה או גנרטור (1), אביזר מנוע. הוא אינו כולל מיכל (1), דלק, מנוע. ליחידת כוח תפעולית מלאה המותקנת על בסיס, ראו יחידת כוח (1), בנזין. לא כולל מנוע, מטוס, הדדי.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N2R4
PICA:
KE
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
81.5 X 48.0 X 45.0
חבילת משקל:
1,150.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
03
LVL_A:
F
LVL_B:
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
LK
MOP:
53
PKG:
ZZZ0
PRES MAT:
89
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
000
THK:
0
TOS:
D
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 03

שיטה 50.

סוג האחסון (TOS) D

טמפרטורת חדר מבוקרת 16 עד 26 מעלות צלזיוס.

אופן השימור (MOP) 53

שקית צפה חסינת אדים, אטומה.

חומר כרית (CUSH) LK

חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.

חומר שימור (PRES_MAT) 89

יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8407909050
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71381
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8407909050

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Spark

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71381

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, N.e.s. Spark

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 9,688.00 and 12,456.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RSXBS9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RSXBS9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RSXBS9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: N32
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7RSXBS9
USC: L
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא