2805-01-003-8037

מנוע בנזין שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: DE8SPEC898

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
Grumman a10 aircraft

pdf NSN 2805-01-003-8037 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
קוטר נשא סטנדרטי
קוטר נשא סטנדרטי:
MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
תכונת FORDING
תכונת FORDING:
MRC:
רכיבי אביזר וכמות
רכיבי אביזר וכמות:
קרבורטור 1,מגנטו 1
MRC:
סידור צילינדרים
סידור צילינדרים:
נגדי אופקי עם גל ארכובה אנכי
MRC:
אורך קו
אורך קו:
MRC:
משיכות למחזור
משיכות למחזור:
MRC:
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין:
2.85 כ"ס ב-3,450 סל"ד
MRC:
תכונת קירור גוף מערכת סגורה
תכונת קירור גוף מערכת סגורה:
MRC:
סוג ראש צילינדר
סוג ראש צילינדר:
MRC:
סוג אינדוקציה של דלק
סוג אינדוקציה של דלק:
MRC:
סוג הצתה
סוג הצתה:
MRC:
מערכת הצתה כפולה
מערכת הצתה כפולה:
MRC:
כיוון סיבוב גל ארכובה
כיוון סיבוב גל ארכובה:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
מגדש-על
מגדש-על:
MRC:
גלגל זבוב
גלגל זבוב:
MRC:
בית FLYWHEEL
בית FLYWHEEL:
MRC:
ציוד הפחתה
ציוד הפחתה:
MRC:
צימוד נוזלים
צימוד נוזלים:
MRC:
הפצה
הפצה:
MRC:
מצמד
מצמד:
MRC:
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי:
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות
דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות:
MRC:
--
NIIN:
010038037
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2805-01-003-8037
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (ds).
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
02914
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2805-01-003-8037

מנוע בעירה פנימית הדדי, יכול שיהיה עם או בלי מיכל, שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדרים של המכונה, באמצעות החדרת ניצוץ חשמלי לתוך תא הדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראש צילינדר, מנועי בנזין; מחבתות שמן ועשויות לכלול אביזרים או אביזרים, כגון מתנע, מנוע, בנזין; רדיאטור, נוזל קירור למנוע; מסנן (1), נוזל; גלגל פליגל, מנוע; דיור, גלגל תנופה או גנרטור (1), אביזר מנוע. הוא אינו כולל מיכל (1), דלק, מנוע. ליחידת כוח תפעולית מלאה המותקנת על בסיס, ראו יחידת כוח (1), בנזין. לא כולל מנוע, מטוס, הדדי.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FUGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FUGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
פולין פולין
MOE:
WP
Rule:
WP01
PICA:
WP
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
14.0 X 14.0 X 14.0
חבילת משקל:
39.0000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
O
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
Q
LVL_B:
Q
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
XX
MOP:
ZZ
PKG:
18ZE
PRES MAT:
XX
WRAP MAT:
XX
ICQ:
XXX
THK:
X
TOS:
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) O

ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8407909050
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71381
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8407909050

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Spark

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71381

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, N.e.s. Spark

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 4,087.16 and 6,130.74 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: P
MGMT CTL: SF9---N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: P
MGMT CTL: SF9---N
USC: F
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא