2805-00-573-6077

מנוע בנזין שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: VG4D394098

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2805-00-573-6077 גליון נתונים

MRC:
כמות גליל
כמות גליל:
MRC:
קוטר נשא סטנדרטי
קוטר נשא סטנדרטי:
MRC:
אמצעי קירור
אמצעי קירור:
MRC:
רכיבי אביזר וכמות
רכיבי אביזר וכמות:
שואב אוויר ואמבט שמן 1, מגנטו 1, מסנן דלק 1, משאבת דלק 1
MRC:
סידור צילינדרים
סידור צילינדרים:
MRC:
אורך קו
אורך קו:
MRC:
משיכות למחזור
משיכות למחזור:
MRC:
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין
כוח סוס לבלימה בסל"ד שצוין:
36 כ"ס ב-2,400 סל"ד
MRC:
סוג ראש צילינדר
סוג ראש צילינדר:
MRC:
סוג אינדוקציה של דלק
סוג אינדוקציה של דלק:
MRC:
סוג הצתה
סוג הצתה:
MRC:
כיוון סיבוב גל ארכובה
כיוון סיבוב גל ארכובה:
MRC:
שיטת התחלה
שיטת התחלה:
MRC:
גלגל זבוב
גלגל זבוב:
MRC:
בית FLYWHEEL
בית FLYWHEEL:
MRC:
הפצה
הפצה:
MRC:
מצמד
מצמד:
MRC:
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי
כיוון סיבוב מעביר הכוח הראשי:
MRC:
מתנע
מתנע:
MRC:
מתח בוולט
מתח בוולט:
MRC:
--
NIIN:
005736077
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2805-00-573-6077
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
T197-A
MRC:
--
INC:
02914
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2805-00-573-6077

מנוע בעירה פנימית הדדי, יכול שיהיה עם או בלי מיכל, שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדרים של המכונה, באמצעות החדרת ניצוץ חשמלי לתוך תא הדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראש צילינדר, מנועי בנזין; מחבתות שמן ועשויות לכלול אביזרים או אביזרים, כגון מתנע, מנוע, בנזין; רדיאטור, נוזל קירור למנוע; מסנן (1), נוזל; גלגל פליגל, מנוע; דיור, גלגל תנופה או גנרטור (1), אביזר מנוע. הוא אינו כולל מיכל (1), דלק, מנוע. ליחידת כוח תפעולית מלאה המותקנת על בסיס, ראו יחידת כוח (1), בנזין. לא כולל מנוע, מטוס, הדדי.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A702
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A702
PICA:
CT
DSOR:
CS
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
38.0 X 32.0 X 38.0
חבילת משקל:
--
משקל פריט:
lbs
מידות פריט:
030002750300
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
A
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
ZZ
LVL_A:
F
LVL_B:
0
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
AD
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
XX
WRAP MAT:
00
ICQ:
000
THK:
X
TOS:
B
UCL:
A

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) F

אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) A

האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) ZZ

דרישות מיוחדות.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) AD

כרית, עוגן, בלוק או סד לפי הצורך.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8407909050
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71381
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8407909050

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Spark

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71381

Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, N.e.s. Spark

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
120800
NMF תיאור:
Noi Internal Combustion Engines
UFC:
61410
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 4,744.00 and 5,930.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21C8X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21C8X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21C8X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: B17
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: D
MGMT CTL: H21C8X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא