דגם או מק"ט: MIL-O-11585B
אודות מוצר זה
נגדי אופקית, 2.875 אינץ'. קוטר משעמם, 2.750 אינץ' שבץ LG, השראת דלק קרבורטור, הצתה מגנטית, התנעה ידנית, חבל מתנע אוטומטי לאחור, דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות מסופק, מחובר לפיר המדחף עם פינה; הכוח המועבר מפיר הינע אנכי דרך הילוכים להפחתת עומס כבד לפיר מדחף אופקי, פעולה קדימה ואחורה, עם מיכל דלק נפרד, קיבולת 6 גלון, עם ידית נשיאה ותא דלק, עם חזה מסופק עם מחליקים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
יחידת כוח עצמאית ידנית המיועדת להרכבה זמנית על כלי שיט קלים. הוא מורכב ממנוע בנזין קל המניע פיר הינע אנכי, המחובר באופן קשיח למנוע. הפיר האנכי מניע מוט מדחף בניצב לו. ניתן לסובב את היחידה כולה לתנוחות משתנות לצורך היגוי כלי השיט עליו היא מותקנת, וניתן להטות אותה ביד כדי לספק טיוטה רדודה. הוא אינו כולל יחידת הנעה, חיצונית.
Ignition Internal Combustion Piston Engines For Marine Propulsion Parts For Spark
Pleasure Boats and Motors
Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s, Suitable For Use Solely Or Principally With Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,490.00 and 4,886.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21WAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21WAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21WAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | X |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21WAX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MIL-O-11585B | 1 | CT | 3 | 81349 |
RDM11 | 2 | ZZ | 5 | 1UVT5 |
RDM11 | 9 | CT | 4 | 32195 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |