דגם או מק"ט: 2268
אודות מוצר זה
שמן עמוק, מי ים מקורר, משאבת בילג 'ATCHD
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
מנוע בעירה פנימית הדדי, יכול שיהיה עם או בלי מיכל, שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדרים של המכונה, באמצעות החדרת ניצוץ חשמלי לתוך תא הדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראש צילינדר, מנועי בנזין; מחבתות שמן ועשויות לכלול אביזרים או אביזרים, כגון מתנע, מנוע, בנזין; רדיאטור, נוזל קירור למנוע; מסנן (1), נוזל; גלגל פליגל, מנוע; דיור, גלגל תנופה או גנרטור (1), אביזר מנוע. הוא אינו כולל מיכל (1), דלק, מנוע. ליחידת כוח תפעולית מלאה המותקנת על בסיס, ראו יחידת כוח (1), בנזין. לא כולל מנוע, מטוס, הדדי.
Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Spark
Industrial Engines
Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, N.e.s. Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
2268 | 1 | ZZ | 5 | 1ML14 |
2268N0BS19302 | 2 | HD | 6 | 1ML14 |
2268 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
2268N0BS19302 | 9 | HD | 6 | 28265 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |