דגם או מק"ט: MS39297
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2910-00-064-5638 | Carburetor Control Assembly |
NSN 2805-00-067-8084 | Cylinder Head Cover |
NSN 2805-00-420-7746 | Intake Valve Parts Kit |
NSN 2805-00-445-2917 | Retainer Engine Poppet |
NSN 2805-00-479-2734 | Fly Weight Assembly |
NSN 2805-00-522-7386 | Engine Poppet Rotor |
NSN 2805-00-575-3503 | Camshaft And Axle Kit |
NSN 2805-00-727-2654 | Oil Fill Tube |
NSN 2805-00-788-0423 | Connector Rod And Cap |
NSN 2805-00-788-1527 | Connecting Rod Bolt Oil Dipper |
NSN 2805-00-797-5894 | Rotating Magnet Assembly |
NSN 2805-00-832-5672 | Engine Gasket Overhaul Kit |
NSN 2990-00-832-5674 | Gasoline Engine Govern Parts Kit |
NSN 2805-00-832-8021 | Bearing Cap Parts Kit |
NSN 2805-00-865-6322 | Oil Pan |
NSN 2805-00-865-6325 | Intake Manifold |
NSN 5995-00-867-8735 | Special Cable Assembly |
NSN 2805-00-953-1563 | Ducts Parts Kit |
NSN 5970-01-180-7614 | Electrical Insulation Blanket |
NSN 2590-01-245-0285 | Vehicular Components Filler Neck |
מנוע בעירה פנימית הדדי, יכול שיהיה עם או בלי מיכל, שבו הכוח הדרוש לייצור תנועה של המנגנון מתקבל על ידי הצתת תערובת דלק דחוס ואוויר בתוך הצילינדרים של המכונה, באמצעות החדרת ניצוץ חשמלי לתוך תא הדחיסה. המנוע מורכב ממכלול בלוק צילינדר עם ראש צילינדר, מנועי בנזין; מחבתות שמן ועשויות לכלול אביזרים או אביזרים, כגון מתנע, מנוע, בנזין; רדיאטור, נוזל קירור למנוע; מסנן (1), נוזל; גלגל פליגל, מנוע; דיור, גלגל תנופה או גנרטור (1), אביזר מנוע. הוא אינו כולל מיכל (1), דלק, מנוע. ליחידת כוח תפעולית מלאה המותקנת על בסיס, ראו יחידת כוח (1), בנזין. לא כולל מנוע, מטוס, הדדי.
Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, Nesoi Spark
Industrial Engines
Ignition Reciprocating Or Rotary Internal Combustion Piston Engines, N.e.s. Spark
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,215.00 and 5,901.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9Y----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9Y----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | B21W6X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | B21W6X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | B21W6X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | B21W6X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | A12 |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | B16 |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
MS39297 | 2 | CT | 3 | 96906 |
MIL-E-46717 | 1 | CT | 3 | 81349 |
9786E3 | 1 | CT | 1 | 97403 |
9786E3MARK3 | 1 | CT | 1 | 97403 |
1A08-3 | 1 | CT | 5 | 97403 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |