2640-00-949-5315

שסתום צמיגים פניאומטי שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: TR J4000 3-1/2

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

אודות מוצר זה
שסתום המשמש על צינור פנימי או מהדק שפה ללא צינור ביישום

pdf NSN 2640-00-949-5315 גליון נתונים

MRC:
סוג עיצוב
סוג עיצוב:
MRC:
גודל
גודל:
MRC:
מספר שיוך צמיגים וחישוקים
מספר שיוך צמיגים וחישוקים:
TR-J4000 3-1/2 שסתום
MRC:
--
NIIN:
009495315
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2640-00-949-5315
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
--
MRC:
--
פירוז:
No
FIIG:
--
FIIG:
T318-D
MRC:
--
INC:
07414
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2640-00-949-5315

גבעול מתכתי, או מתכת וגומי, צינורי המכיל ליבת שסתום וכובע. קצה ההרכבה עשוי להיות בסיס עם אביזר המיועד להרכבה על צמיג פנאומטי, צינור פנימי או חישוק צמיג, כדי לאפשר ולשמור על ניפוח או לאפשר דפלציה. קצה ההרכבה עשוי להיות מושחל פנימי לצורך הסתגלות לשסתום או עשוי להיות מסופק עם ריפוי או מהדק בתכונות. הקצה השני מושחל חיצונית כדי להתאים למכסה שסתום, ומושחל פנימית כדי להתאים לליבת השסתום.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
צרפת צרפת
MOE:
ZF
Rule:
ZF01
PICA:
ZF
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:
User:
איטליה איטליה
MOE:
ZR
Rule:
ZR01
PICA:
ZR
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
14.6 X 2.0 X 0.9
חבילת משקל:
0.6000lbs
משקל פריט:
0.5000lbs
מידות פריט:
014000150006
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
2
LVL_B:
H
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
00
MOP:
41
PKG:
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
GH
ICQ:
064
THK:
0
TOS:
B
UCL:
O

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) 2

האריזה תתבצע באמצעות קופסאות דיקט מחודדות, מסוג חו"ל, התואמות ל-astm-d6251, סוג iii, class 2, או קופסאות עץ ממוסמרות התואמות ל-astm-d6880, class 2, heavy duty .

LVL B Code (LVL_B) H

האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) 41

שקית חסינת אדים, אטומה.

חומר כרית (CUSH) 00

אין דרישה.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8481809050
NAICS:
332911
שיעור סיום שימוש:
21180
SITC:
74780
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8481809050

Other Taps, Cocks, Valves, Etc., Nesoi

קוד סיום שימוש 21180

Industrial Machines, Other

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 74780

Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
188320
NMF תיאור:
Valves Pneumatic Tires
UFC:
92610
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
584
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
Z
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 584

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) Z

המשלוח אינו איחוד, אך הוא עולה על 84 אינץ' בממד אחד או יותר.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא