דגם או מק"ט: V-1-5/8
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
פריט המיועד לבלם, מצמד, החלפת הילוכים או פונקציה אחרת באופנועים, מכוניות, משאיות, ציוד בנייה כבד או רכבי נופש. הפריט מורכב משני חוטים או יותר של חוט או חבל תיל, מונחים או מעוותים יחד בתוך צינור גמיש. הוא יכול להיות מבודד עם עטיפה חיצונית כדי להתנגד לקורוזיה, להיות מצויד בתפס(ים), קווי עזר של כבלים, פינים, קפיצים וכדומה ומצויד באביזרי קצה שעשויים להיות מושחלים, לולאה, כפתור או עין. לא כולל מכלול שליטה, דחיפה-משיכה.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
V-1-5/8 | 2 | 9Z | 3 | 94112 |
171766 | 2 | ZK | 4 | KC921 |
171766 | 2 | ZK | 4 | KC927 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |