דגם או מק"ט: 12508470-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3040-01-564-6221 | Rigid Connecting Link |
NSN 3040-01-564-6239 | Manual Control Lever |
NSN 3040-01-564-6370 | Nonaircraft Mechanical Actuator |
NSN 3040-01-564-6486 | Pivot Shaft Assembly |
NSN 3040-01-564-6503 | Rigid Connecting Link |
NSN 5340-01-564-6532 | Rod End Connector |
NSN 3040-01-564-6626 | Manual Control Lever |
NSN 5340-01-564-6872 | Cover Strip |
NSN 5365-01-564-6884 | Bushing Blank |
NSN 5330-01-564-6891 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 5365-01-564-6897 | Plate Spacer |
NSN 5340-01-564-6910 | Butt Hinge |
NSN 2510-01-564-6919 | Vehicle Hatch Door |
NSN 5340-01-564-6931 | Mounting Plate |
NSN 2540-01-564-6972 | Vehicular Door Handle |
NSN 5330-01-564-7016 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 2510-01-564-7838 | Vehicular Suspens Strut Assembly |
NSN 2590-01-564-7871 | Vehicular Components Cover |
NSN 3040-01-564-7878 | Rotating Shaft Eye Bracket |
NSN 5360-01-564-9094 | Extension Helical Spring |
NSN 5340-01-564-9467 | Mechanical Stop |
NSN 3120-01-564-9683 | Thrust Washer Bearing |
NSN 2510-01-565-7253 | Vehicular Window |
NSN 4720-01-590-8125 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-591-5915 | Nonmetallic Hose |
NSN 5330-01-591-5988 | Packing With Retainer |
NSN 5331-01-591-5997 | O-ring |
NSN 5330-01-591-6764 | Gasket |
NSN 5331-01-595-4122 | O-ring |
NSN 5330-01-595-4124 | Preformed Packing |
NSN 5340-01-597-8780 | Mounting Bracket |
NSN 2530-01-597-8799 | Vehicular Suspension Control Arm |
NSN 5325-01-597-9203 | Screw Thread Insert |
NSN 5325-01-597-9207 | Screw Thread Insert |
NSN 5330-01-597-9516 | Plain Seal |
חלק בעצם עגול בצורתו, שנועד לכסות או לאטום את צוואר המילוי או פתח הכניסה של מיכל דלק, רדיאטור, מאגר נפט, מיכל אחסון נוזלים וכדומה. זה יכול להיות מחובר לצמיתות לאובייקט שעבורו הוא מיועד או מסופק עם אמצעי הסרה והחלפה. לא כולל מכסה, פתח, מיכל אחסון דלק; וכיסוי (1), (כפי ששונה).
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Crown Corks (including Crown Seals and Caps), and Parts Thereof, Of Base Metal
Finished Metal Shapes
Stoppers, Caps, Lids, Etc., Capsules For Bottles, Threaded Bungs, Bung Covers, Seals, Etc., Of Base Metal
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,405.20 and 1,967.28 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12508470-1 | 2 | ZZ | C | 19207 |
12508470-1 | 2 | ZZ | 5 | 53KZ7 |
12508470 | 9 | ZZ | C | 19207 |
28KP664 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
28KP664 | 9 | ZZ | 3 | 45152 |
12508470-1 | 2 | ZZ | C | 19207 |
12508470-1 | 2 | ZZ | 5 | 53KZ7 |
28KP664 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
28KP664 | 9 | ZZ | 3 | 45152 |
12508470 | 9 | ZZ | C | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |