דגם או מק"ט: 581-6405750
אודות מוצר זה
הרכבת עוגן
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 3010-01-442-1727 | Nonvehicular Universal Joint |
| NSN 3010-01-442-1946 | Nonvehicular Universal Joint |
| NSN 3010-01-442-1951 | Nonvehicula Universal Joint Yoke |
| NSN 3010-01-442-1954 | Nonvehicula Universal Joint Yoke |
| NSN 3010-01-442-1955 | Nonvehicular Universal Joint |
| NSN 3040-01-442-2002 | Brake Band And Lining |
| NSN 3020-01-442-2006 | Worm Wheel Gear |
מכשיר מכני המופעל על ידי כוח המיועד להרכבה על רכב בעל הנעה עצמית ומונע על ידי מעביר הכוח של הרכב או יחידת כוח אינטגרלית. למכשיר יש תוף מסתובב אופקי בפריפריה שקצה חבל, קו או שרשרת מאובטח להפעלת תנועת הגבהה, הורדה או משיכה. המכשיר עשוי להכיל גם ראש מסתובב או סליל(ים) (ראש צועני) שסביבו יש לבצע סיבוב אחד או יותר לצורך הפעלת כוח משיכה. ראו גם כננת, צוענית. לא כולל כננת, תוף, כוח מופעל כננת, מטוס רכוב.
מחלקת חיל הים
מחלקת חיל הים אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
פתוח לבדיקה או לשימוש בלבד.
מטרה כללית לא מחוממת.
הגנה פיזית.
חסימת עץ וחישוק, מחברים או רצועות פלדה, למטרות קשירה. גלגלי גומי עייפים ייחסמו מרצפת הארגז או ההחלקה ולא יישאו עומס.
אין דרישה.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
חומרי בנייה: כולל צבע וחומרים נלווים, בניה טרומית, מוצרי עץ, חומרי מתכת והרכב ומוצריהם, חומרה מסחרית ופריטים שונים, מלט, אספלט, חומרי אחזקת מבנה..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
117,103.00 and 150,561.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | 3HL1009 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | 3HL1009 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | 3HL1009 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | D |
| MGMT CTL: | 3HL1009 |
| USC: | N |
| REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| SOS: | NRP |
| AAC: | J |
| SLC: | 0 |
| CIIC: | U |
| REC REP CODE: | |
| MGMT CTL: | ------- |
| USC: | I |
| REC REP CODE DESC: |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 581-6405750 | 1 | HD | 1 | 53711 |
| 581-6405750SS | 2 | HD | 6 | 03950 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||