דגם או מק"ט: 12388245
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-00-678-3472 | Seal Retaining Plate |
NSN 5340-00-708-3883 | Manual Control Handle |
NSN 2835-00-937-5844 | Nonaircraft Gas Turb Heat Shield |
NSN 1015-00-968-6329 | Operating Lever Breechblock Cam |
NSN 6625-01-059-4279 | Test Probe |
NSN 6680-01-060-7175 | Vibrating Reed Tachometer |
NSN 2530-01-063-5655 | Compensating Shaft |
NSN 3040-01-063-5657 | Rigid Connecting Link |
NSN 3040-01-063-5658 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 2530-01-063-5666 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-063-5668 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 2530-01-063-5670 | Track Shoe Wedge |
NSN 5330-01-063-5676 | Packing Retainer |
NSN 5340-01-063-5825 | Metallic Solid Wheel |
NSN 5305-01-063-5829 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5330-01-063-5839 | Seal Retainer |
NSN 3130-01-063-5845 | Bearing Unit Housing |
NSN 2530-01-063-5862 | Wheel Hub Cap |
NSN 5340-01-065-6142 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-065-6143 | Mounting Bracket |
NSN 2520-01-067-2281 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 3010-01-067-2319 | Shaft Coupling Half |
NSN 2520-01-067-3873 | Transmission Fluid Cooler |
NSN 2520-01-067-3899 | Friction Clutch Assembly |
NSN 5330-01-068-4072 | Gasket |
NSN 4730-01-069-3369 | Pipe Bushing |
NSN 4730-01-069-3370 | Pipe Bushing |
NSN 4710-01-069-5925 | Metal Tube Assembly |
NSN 5310-01-070-2837 | Matche Spring Tension Washer Set |
NSN 5340-01-071-9051 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-071-9052 | Mounting Bracket |
NSN 1015-01-072-4176 | Breechblock Handle |
NSN 5315-01-072-4488 | Threaded Straight Pin |
NSN 2910-01-072-9927 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2520-01-072-9943 | Transmission Fluid Cooler |
מבנה על דמוי צריח עמיד למים של רכב משוריין המבטיח כניסת אוויר בעירה למנוע ואוורור החלל הפנימי במהלך חבישה עמוקה. זה יכול להיות מותקן מעל פתח גישה ולהיות עביר עבור כוח אדם או להיות מותקן על צינור הכניסה. אביזרים כגון אטמים, חלקי הרכבה, מוליכים וכבלי טלפון עשויים להיכלל.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
האריזה היא בהתאם למפרט פרוצדורלי או הוראת אריזה מיוחדת (spi). מספר המפרט המתאים יוצג באזור נקה באזור נתונים משלימים.
דרישות מיוחדות.
ראה j.4.1.B.
דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.
Parts Of Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons
Military Trucks, Armored Vehicles, Etc.
Tanks and Other Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons, and Parts Of Such Vehicles
10/17 | 05/18 | 12/18 | 10/18 | 09/19 |
---|---|---|---|---|
8.00 | 8.00 | 8.00 | 22.00 | 22.00 |
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,941.20 and 6,917.68 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12388245 | 2 | ZZ | A | 19207 |
P532631 | 2 | ZZ | 6 | 18265 |
P532631 | 2 | ZZ | 5 | 7W356 |
12388245 | 2 | ZZ | A | 19207 |
P532631 | 2 | ZZ | 6 | 18265 |
P532631 | 2 | ZZ | 5 | 7W356 |
12388245 | 2 | ZZ | A | 19207 |
P532631 | 2 | ZZ | 6 | 18265 |
P532631 | 2 | ZZ | 5 | 7W356 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |