דגם או מק"ט: 12288038
אודות מוצר זה
רתמת חיווט עם כלי קיבול בקצה אחד המסתעפת לשני מחברי תיל נפרדים 1 ממחבר חוט כפול עם מעטפת אחורית, ו, 2 חוטים מופרדים הקשורים זה לזה מסתעפים לעוד 2 מחבר חוט עם הדקים 4. הארוך ביותר אורך כולל משוער 132.500 אינץ 'גודל חוט AWG 16. כל הפריצות הדביקו את שני הצדדים. להיות קשור היטב כל 12,000 אינץ '. שרוולים עבור 24.000 אינץ' מכלי הקיבול האחוריים
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5340-00-678-3472 | Seal Retaining Plate |
NSN 5340-00-708-3883 | Manual Control Handle |
NSN 2835-00-937-5844 | Nonaircraft Gas Turb Heat Shield |
NSN 1015-00-968-6329 | Operating Lever Breechblock Cam |
NSN 6625-01-059-4279 | Test Probe |
NSN 6680-01-060-7175 | Vibrating Reed Tachometer |
NSN 2530-01-063-5655 | Compensating Shaft |
NSN 3040-01-063-5657 | Rigid Connecting Link |
NSN 3040-01-063-5658 | Linear Actuating Cylinder |
NSN 2530-01-063-5666 | Vehicular Wheel Hub |
NSN 2530-01-063-5668 | Track Suspens Pivot Arm Assembly |
NSN 2530-01-063-5670 | Track Shoe Wedge |
NSN 5330-01-063-5676 | Packing Retainer |
NSN 5340-01-063-5825 | Metallic Solid Wheel |
NSN 5305-01-063-5829 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5330-01-063-5839 | Seal Retainer |
NSN 3130-01-063-5845 | Bearing Unit Housing |
NSN 2530-01-063-5862 | Wheel Hub Cap |
NSN 5340-01-065-6142 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-065-6143 | Mounting Bracket |
NSN 2520-01-067-2281 | Friction Clut Intermediate Plate |
NSN 3010-01-067-2319 | Shaft Coupling Half |
NSN 2520-01-067-3873 | Transmission Fluid Cooler |
NSN 2520-01-067-3899 | Friction Clutch Assembly |
NSN 5330-01-068-4072 | Gasket |
NSN 4730-01-069-3369 | Pipe Bushing |
NSN 4730-01-069-3370 | Pipe Bushing |
NSN 4710-01-069-5925 | Metal Tube Assembly |
NSN 5310-01-070-2837 | Matche Spring Tension Washer Set |
NSN 5340-01-071-9051 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-071-9052 | Mounting Bracket |
NSN 1015-01-072-4176 | Breechblock Handle |
NSN 5315-01-072-4488 | Threaded Straight Pin |
NSN 2910-01-072-9927 | Electrical Fuel Pump |
NSN 2520-01-072-9943 | Transmission Fluid Cooler |
פריט התואם את ההגדרה של רתמת חיווט עם ענפים (מזלגות). ראו גם הרכבת כבלים, מטרה מיוחדת, חשמלית, מסועפת, לא כולל הרכבת עופרת, חשמלית; ולהוביל, לבדוק.
Insulated Ignition Wiring Sets & Wiring Sets For Vehicles, Aircraft Or Ships
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Ignition Wiring Sets and Other Wiring Sets Of A Kind Used In Vehicles, Aircraft Or Ships
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
מכשירים/ציוד/אספקה לרדיו, תקשורת, חשמל, מעבדה וכו' (כולל חיל קשר).
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
454.00 and 635.60 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 1-26--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | AKZ |
AAC: | Y |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12288038 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
DAX12953 | 2 | AZ | 5 | 73342 |
12267979 | 9 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |