דגם או מק"ט: TA-23X44-S2
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-580-7515 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 2540-01-580-7517 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7519 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7521 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7523 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7525 | Vehicular Body Panel |
NSN 2540-01-580-7529 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7532 | Vehicular Door Hinge |
NSN 2510-01-580-7534 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 2540-01-580-7537 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7538 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7541 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7544 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-580-7546 | Vehicular Body Panel |
NSN 2540-01-580-7552 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-580-7557 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-581-1956 | Interior Rear Plate Floor Struct |
NSN 2510-01-581-2098 | Interior Floor Plate Front Struc |
NSN 2510-01-581-2131 | Windshield Plate Structure |
NSN 2540-01-581-2153 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2188 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2214 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2223 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2227 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2490 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2512 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2821 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-2842 | Rearview Mirror Arm |
NSN 4730-01-581-2852 | Tube Elbow |
NSN 2540-01-581-2866 | Vehicular Insulation |
NSN 2510-01-581-2876 | Left Side Plate Structure |
NSN 2510-01-581-3023 | Right Rear Plate Structure |
NSN 2530-01-581-3031 | Pneumatic Tire Wheel |
NSN 2540-01-581-3039 | Vehicular Insulation |
NSN 2540-01-581-3046 | Vehicular Insulation |
פריט(ים) בודדים או מרובי חלקים, מעוגלים או שטוחים, עם מסגרות, מחומר שריון שקוף. מיועד להרכבה בגוף כלי רכב, בדלת או ב-l ike, כדי לאפשר ראות ולהגן על אנשי צוות מפני השפעות סביבתיות כגון גשם, אבק, רוח וכדומה וכדי להגן על אנשי הצוות מפני קליעים ורסיסי פגזים מנשק קל. כולל גם שריון שקוף מעוגל ללא מסגרות המהוות חלק מגוף רכב. לא כולל חלון, כלי רכב; זכוכית, למינציה; זכוכית, בטיחות, צלחת יחידה; גיליון פלסטיק; זכוכית, גיליון.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Parts Of Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons
Military Trucks, Armored Vehicles, Etc.
Tanks and Other Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons, and Parts Of Such Vehicles
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
9,754.47 and 12,541.46 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 16B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 16B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 16B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 16B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
TA-23X44-S2 | 2 | ZZ | 5 | 31UG4 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |