דגם או מק"ט: 10567723
אודות מוצר זה
כולל צינורות מתנור חימום; להפוך אגוז למצוא 16 מעל BOLTFIND 14 מינימום שני סיבובים מלאים כדי להבטיח למצוא 15 ו 18 יהיה בשבי; חומר חלקלק המשמש לשחרור עובש במהלך הייצור עשוי לצפות בתוך צינורות החימום יש להסיר בחיבור הצינור לשסתום אסי באמצעות מים וסבון
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-167-1220 | Round Plain Nut |
NSN 6110-01-536-9786 | Power Distribution Console |
NSN 4720-01-542-5460 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 6150-01-542-5469 | Valve Wiring Harness |
NSN 5340-01-542-5505 | Mounting Bracket |
NSN 3030-01-542-5519 | Installation Tube Assembly |
NSN 5340-01-542-5536 | Mounting Tube Bracket |
NSN 3030-01-542-5542 | Discharge Tube Assembly |
NSN 4920-01-545-4211 | Fire Control System Test Set |
NSN 5340-01-548-2530 | Mounting Bracket |
NSN 5935-01-548-8227 | Electrical Connector Backshell |
NSN 6830-01-548-8231 | Heptafluoropropane |
NSN 2541-01-561-0930 | Ballistic Protection Upgrade Kit |
NSN 2930-01-563-0418 | Engine Coolant Radiator |
NSN 2930-01-563-0616 | Radiator Module |
NSN 4730-01-564-2895 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 5340-01-564-4373 | Access Cover |
NSN 5120-01-566-1947 | Hand Terminal Crimping Tool |
NSN 5315-01-567-0178 | Quick Release Pin |
NSN 5320-01-567-0195 | Blind Rivet |
NSN 5310-01-567-0240 | Spring Tension Washer |
NSN 5360-01-567-0267 | Compression Helical Spring |
NSN 4310-01-568-5663 | Reciprocating Compressor Unit |
NSN 2541-01-569-9467 | Slat Armor Section |
NSN 9515-01-569-9476 | Armor Plate |
NSN 5310-01-569-9485 | Flat Washer |
NSN 5340-01-569-9493 | Double Angle Bracket |
NSN 5340-01-569-9497 | Angle Bracket |
NSN 5340-01-569-9501 | Dust And Moi Protective Cap-plug |
NSN 4920-01-569-9539 | Interface Devic Adapter Assembly |
NSN 4730-01-569-9551 | Pressure Plug Retention Cap |
NSN 5330-01-569-9584 | Gasket |
NSN 5310-01-569-9594 | Lock Washer |
NSN 5310-01-569-9599 | Lock Washer |
NSN 5306-01-569-9606 | Machine Bolt |
מכשיר שנועד לחמם את פנים הרכב על ידי ניצול החום ממערכת נוזל הקירור של המנוע או מבער מסוג דלק נוזלי. סירקולציית האוויר המחומם מושגת על ידי שימוש במפוח או מאוורר אשר עשוי או לא יכול להיות חלק בלתי נפרד מיחידת החימום. לא כולל תנורי חימום, מטוסים ומחממי רכבת.
Parts and Accessories, For Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705, Nesoi
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Transport Vehicles and Road Motor Vehicles, N.e.s. Parts and Accessories N.e.s. For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Trucks, Public
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
3,393.75 and 4,751.25 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10567723 | 2 | ZZ | C | 13160 |
10567723 | 2 | ZZ | C | 56161 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |