דגם או מק"ט: 10517061
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6150-01-227-9949 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-227-9952 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 2590-01-228-0004 | Ft Support Ammorack |
NSN 2590-01-228-0005 | R Support Ammorack |
NSN 2540-01-228-0007 | Shelf Ammorack |
NSN 3040-01-229-5681 | Guide Ammo |
NSN 6150-01-231-6575 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-232-7023 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 6150-01-256-0235 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5340-01-299-7979 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-299-7980 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-299-7981 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-299-7982 | Mounting Bracket |
NSN 6685-01-299-8021 | Envelope Humidity Indicator |
NSN 5340-01-299-8055 | Dust And Moistur Protective Plug |
NSN 5342-01-300-0296 | Coverplate Assembly |
NSN 2510-01-300-3762 | Vehicular Door |
NSN 2040-01-304-7938 | Marine Hatch |
NSN 5330-01-306-0815 | Nonmetallic Channel Seal |
NSN 5342-01-306-0856 | Half Hinge Lav-m |
NSN 2541-01-306-3342 | Proctection Plate |
NSN 2540-01-306-3349 | Vehicular Door Latch |
NSN 1015-01-306-3355 | Bipod Yoke |
NSN 5306-01-306-3357 | Hook Bolt |
NSN 5305-01-306-3377 | Machine Screw |
NSN 2541-01-306-8923 | Protection Plate |
NSN 5340-01-306-8924 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-306-8925 | Mounting Bracket |
NSN 5340-01-306-8926 | Mounting Bracket |
NSN 2540-01-306-8935 | Vehicular Seat |
NSN 6150-01-308-4103 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5342-01-308-4131 | Half Hinge Lav-m |
NSN 5340-01-308-4159 | Manual Control Lever |
NSN 1015-01-308-4160 | Mortar Elevating Mechanism |
NSN 2040-01-308-4228 | Marine Hatch |
מושב המיועד להכיל אדם אחד או יותר (מפעיל ו/או נוסע) לשימוש בכלי רכב קרקעיים, ציוד בנייה, מכונות וכדומה. הוא יכול להיות מכוסה, מרופד, מרופד ומצויד בזרוע ו/או משענת גב. ניתן לכלול תמיכה, מושב, כלי רכב אם הוא מהודק באופן קבוע למושב. לא כולל מושבים מסוג סטרדל (אוכף), מושב, מטוס ומושב, תצפית משטח האונייה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Seats Of A Kind Used For Motor Vehicles
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Seats Of A Kind Used For Motor Vehicles
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,654.60 and 3,716.44 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | 15B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10517061 | 2 | PA | 4 | 72712 |
10517061 | 2 | PA | 4 | 56161 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |