דגם או מק"ט: 11640442-3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-00-235-4131 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-254-5358 | Diesel Engine Block Assembly |
NSN 2815-01-271-3763 | Engine Poppet V Rocker Arm Shaft |
NSN 4310-01-271-3807 | Compressor Crankshaft |
NSN 4310-01-271-3808 | Compressor Cylinder Head |
NSN 3040-01-271-3820 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-271-3821 | Remote Control Lever |
NSN 2815-01-271-5074 | Rocker Lever Shaft Support |
NSN 5342-01-271-5088 | Engine Accessory Bracket |
NSN 5342-01-271-5089 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2815-01-271-5096 | Engine Crankshaft |
NSN 2815-01-271-5098 | Engine Poppet Valve Rocker Arm |
NSN 2930-01-271-5102 | Fluid Cooler Core Assembly |
NSN 4310-01-271-5103 | Compressor Piston |
NSN 4720-01-271-6950 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-271-7076 | Engine Vibration Dampener |
NSN 4820-01-271-7079 | Valve Body |
NSN 5342-01-271-7081 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2530-01-271-7084 | Brake Adjusting Screw Assembly |
NSN 2990-01-271-7086 | Flywheel Housing Adapter |
NSN 2520-01-271-7152 | Vehicular Clutch Disk |
NSN 3040-01-271-7165 | Shaft Retaining Plate |
NSN 4720-01-271-7995 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-271-8000 | Nonmetallic Hose |
NSN 2815-01-271-9792 | Piston Ring Set |
NSN 2990-01-271-9816 | Belt-chain Tens Adjusting Device |
NSN 5342-01-271-9818 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2815-01-271-9822 | Cylinder Sleeve And Piston Assem |
NSN 2910-01-271-9826 | Fuel Injection No Cooling Sleeve |
NSN 2530-01-272-0542 | Driving-nondriving Wheel Spindle |
NSN 2530-01-272-2911 | Steering Pump Reservoir |
NSN 2815-01-272-3954 | Engine Poppet Valve Rocker Cover |
NSN 2815-01-272-5538 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-272-5539 | Engine Valve Seat Insert |
NSN 2815-01-272-6714 | Oil Pan |
מושב המיועד להכיל אדם אחד או יותר (מפעיל ו/או נוסע) לשימוש בכלי רכב קרקעיים, ציוד בנייה, מכונות וכדומה. הוא יכול להיות מכוסה, מרופד, מרופד ומצויד בזרוע ו/או משענת גב. ניתן לכלול תמיכה, מושב, כלי רכב אם הוא מהודק באופן קבוע למושב. לא כולל מושבים מסוג סטרדל (אוכף), מושב, מטוס ומושב, תצפית משטח האונייה.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Seats Of A Kind Used For Motor Vehicles
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Seats Of A Kind Used For Motor Vehicles
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
2,921.00 and 4,089.40 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
11640442-3 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
11640442-3 | 1 | ZZ | 5 | 4M107 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |