דגם או מק"ט: A3211J5782
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5310-01-474-8453 | Hexagon Self-locking Nut |
NSN 5340-01-474-9800 | Loop Clamp |
NSN 5930-01-475-0242 | Pressure Switch |
NSN 5305-01-475-2114 | Setscrew |
NSN 2530-01-475-4935 | Vehicula Anti-lock Brake Control |
NSN 5975-01-475-5309 | Electrical Co Coupling Nut Clamp |
NSN 5925-01-478-5941 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-478-5959 | Circuit Breaker |
NSN 2990-01-478-6000 | Engine Exhaust System |
NSN 2990-01-478-6006 | Engine Exhaust System |
NSN 4720-01-478-6009 | Metallic Hose |
NSN 4720-01-478-6010 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-478-6012 | Preformed Hose |
NSN 4720-01-478-6021 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-478-6025 | Metallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-478-6032 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5999-01-478-6780 | Electrical Cap |
NSN 5930-01-478-6816 | Rotary Switch |
NSN 5930-01-478-6825 | Rotary Switch |
NSN 2520-01-479-0244 | Transmission Control Assembly |
NSN 5305-01-479-0269 | Assembled Washer Screw |
NSN 5306-01-479-0281 | Machine Bolt |
NSN 5305-01-479-0300 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5305-01-479-0308 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5306-01-479-0339 | Shoulder Bolt |
NSN 5306-01-479-0376 | U Bolt |
NSN 5305-01-479-0499 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-479-0540 | Loop Clamp |
NSN 5305-01-479-0553 | Hexagon Head Cap Screw |
NSN 5340-01-479-0560 | General Purpose Resilient Mount |
NSN 5340-01-479-0563 | Angle Bracket |
NSN 2510-01-479-1515 | Direct Action Shock Absorber |
NSN 4820-01-481-3343 | Temperature Regulating Valve |
NSN 4820-01-481-3346 | Check Valve |
NSN 4820-01-481-3347 | Ball Valve |
מכשיר מעגלי יצוק מתכתי, המיועד להעביר עומס מומנט ישירות לתוך הדיור, אמינות הבלם ומאפשר זרימת אוויר בלתי מוגבלת לקירור מרבי. היא גם מפחיתה את דעיכת הבלמים ומאריכה את חיי הבטנה עבור מערכת בלמי אוויר כבדים. לא כולל לוחית, גב, בלם.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
מטרה כללית לא מחוממת.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
אין דרישה.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
451.70 and 632.38 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A3211J5782 | 2 | ZZ | 5 | 78500 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |