דגם או מק"ט: 327501017A01
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-01-338-6069 | Fifth Wheel Assembly |
NSN 5340-01-352-8327 | Angle Bracket |
NSN 2590-01-354-8114 | Vehicular Components Bracket |
NSN 6685-01-572-0737 | Pressure Transmitter |
NSN 4330-01-572-2289 | Fluid Filter Element |
NSN 4730-01-572-7858 | Pipe To Tube Elbow |
NSN 5340-01-574-0596 | Dust And Moisture Seal Boot |
NSN 4820-01-574-0603 | Splash Shield Parts Kit |
NSN 2530-01-574-0608 | Brake System Air Dryer |
NSN 4820-01-574-0778 | Safety Relief Valve |
NSN 2590-01-574-1824 | Filler Opening Cap |
NSN 5340-01-574-2196 | Access Cover |
NSN 3040-01-574-3051 | Rigid Connecting Link |
NSN 5340-01-574-3232 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 5340-01-574-3376 | Wire Retainer |
NSN 4820-01-574-3676 | Check Valve |
NSN 2530-01-574-4256 | Brake System Air Drier |
NSN 4440-01-574-6725 | Air Drier Parts Kit |
NSN 2540-01-574-6804 | Vehicular Seat Cover |
NSN 4440-01-574-8778 | Air Drier Parts Kit |
NSN 2540-01-575-1979 | Vehicula Window Regulator Handle |
NSN 5331-01-577-3943 | O-ring |
NSN 5950-01-577-7052 | Electrical Coil |
NSN 4130-01-577-7904 | Control Lens |
NSN 3040-01-578-0645 | Shouldered Shaft |
NSN 6210-01-578-3907 | Light Emitting Diode |
NSN 5935-01-578-3925 | Elec Modular Plug Connector Body |
NSN 5935-01-578-4064 | Elec Modular Plug Connector Body |
NSN 5935-01-578-4073 | Electrical Receptacle Connector |
NSN 2530-01-578-5542 | Pneumatic Tire Wheel Segment |
NSN 5340-01-578-6281 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 4820-01-578-6311 | Calibrated Flow Valve |
NSN 5305-01-578-8169 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5305-01-578-8645 | Socket Head Cap Screw |
NSN 5331-01-578-9995 | O-ring |
התקן המשמש להפעלת רצועת הבלמים כדי לעכב או לעצור תנועה במערכת בלמי מצמד של רכב מסלול.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
Brakes and Parts Thereof For Railway Or Tramway Vehicles (excludes Vehicles Of Heading 8605 Or 8606), Nesoi
Railway Transportation Equipment
Parts Of Railway Or Tramway Locomotives Or Rolling Stock Railway Vehicles; Parts Of Railway Or Tramway Coaches, Vans, Trucks, Service Vehicles, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
535.75 and 750.05 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
327501017A01 | 2 | ZZ | 3 | 3D6E9 |
23KP541 | 2 | ZZ | 5 | 45152 |
23KP541 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |