דגם או מק"ט: N-30096-E
אודות מוצר זה
1רב תכליתי, דיפרנציאל נמוך, קיבולת גבוהה, שסתום ממסר ישר; 4.6 בתוספת 1.5 לחץ פיצוח PSI; עומד בכל דרישות התזמון של FMVSS-121 או עולה עליהן; ניתן לסובב את הכיסוי מבלי להשפיע על הביצועים או על האחריות; שני חורי הרכבה 0.340 בקוטר על 1.500 במרכזים; שני פתחי מאגר 0.500 הממוקמים בצד שמאל וימין של השסתום בניצב להרכבה; שני פתחי מסירה 0.375 במשטח מול הרכבה; פתח בקרה אחד של 0.375 הממוקם על הכיסוי; משקל: 2.46 ליברות
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
שסתום שתוכנן במיוחד להתקנה במערכת בלמי אוויר. הוא משמש על נגררים, כלי רכב בסיס גלגלים ארוכים, כמו גם כלי רכב סרן אחורי מרובים. הוא משמש כדי להאיץ ולסנכרן את היישום והשחרור של שירות מופעל אוויר או בלמי חניה. זה עשוי לכלול תכונות חירום עבור יישום הקרוואן.
Other Taps, Cocks, Valves, Etc., Nesoi
Industrial Machines, Other
Taps, Cocks, Valves and Similar Appliances, N.e.s.
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
N-30096-E | 2 | ZZ | 5 | 06721 |
N-30096-E | 9 | 9Z | 4 | 98343 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |