דגם או מק"ט: B23 3275X 518
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2930-00-074-1922 | Cylinder Head Water Nozzle |
NSN 2530-01-082-6575 | Steering Tie Rod |
NSN 2530-01-125-6077 | Brake Sh Parts Kit |
NSN 5925-01-144-1230 | Circuit Breaker |
NSN 5925-01-144-1231 | Circuit Breaker |
NSN 2520-01-152-0978 | Truck Tractor Housing Assembly |
NSN 2520-01-152-0983 | Shaft And Plug Asse |
NSN 5306-01-152-1034 | Machine Bolt |
NSN 2930-01-153-1820 | Fan Clutch Assy |
NSN 4320-01-156-8095 | Hydraulic Pump |
NSN 6680-01-159-5351 | Tachometer Sender |
NSN 2530-01-159-5886 | Steering Control Unit Spool |
NSN 6620-01-160-0437 | Electrical Tachometer Indicator |
NSN 2530-01-160-2615 | Steering Gear Assem |
NSN 2520-01-160-2616 | Slip Joint Assembly |
NSN 2520-01-160-2759 | Drive Shaft Assembl |
NSN 5310-01-160-7913 | Flex Disk Nuts Kit |
NSN 3010-01-161-0214 | Clutch Air Chamber |
NSN 2540-01-161-1306 | Lock Cylinder |
NSN 2590-01-161-1307 | Door Restraint |
NSN 2590-01-161-2719 | Mounting Plate |
NSN 2530-01-161-2720 | Steering Control Unit Spool |
NSN 5999-01-161-2721 | Electrical Contact |
NSN 5342-01-161-2725 | Hydraulic Cab Latch |
NSN 5930-01-161-3282 | Thermostatic Switch |
NSN 2540-01-161-5140 | Fifth Wheel Unlatch Valve |
NSN 2510-01-161-5141 | Unlatched Valve Plunger |
NSN 2590-01-161-5144 | Coupling Retainer Bracket |
NSN 2530-01-161-5145 | Piston Rack |
NSN 2540-01-161-5187 | Vehicular Safety Belt |
NSN 2530-01-161-6544 | Treadle And Plate Assembly |
NSN 4820-01-161-6547 | Vent Valve |
NSN 2510-01-162-0165 | Vehicular Door |
NSN 2930-01-162-2735 | Fan Clutch Control System |
NSN 2530-01-162-2738 | Air Pressu Relay Valve Parts Kit |
מכשיר המשמש במערכת בלמי אוויר או ואקום של רכב כדי לבטל את הרפיון בהצמדה כאשר מתרחשת שחיקת בטנת הבלם.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
הגנה פיזית.
אין דרישה.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
722.80 and 1,011.92 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
B23 3275X 518 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
101216 | 2 | AX | E | 06848 |
B23 3275X 518 | 2 | ZZ | 6 | 78500 |
90003803 | 2 | AX | E | 90915 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |