דגם או מק"ט: A13-3211-X-2806
אודות מוצר זה
יד ימין; משמש במכלול הבלם הקדמי
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5180-01-061-5973 | General Mechanic's Tool Kit |
NSN 5180-01-069-6998 | General Mechanic's Tool Kit |
NSN 5180-01-071-0707 | General Mechanic's Tool Kit |
NSN 2520-01-072-9957 | Tr Control Assembly |
NSN 5342-01-076-8642 | Engine Accessory Bracket |
NSN 2520-01-077-0753 | Lower Regulator Piston |
NSN 2590-01-077-0754 | Drive Selector Cover |
NSN 2530-01-077-0779 | Brake Disc |
NSN 2530-01-077-1320 | Brake Disc |
NSN 2520-01-077-2111 | Control Transmission Guide |
NSN 2530-01-077-2323 | Brake Backing Plate |
NSN 2520-01-077-2786 | Clutch Sleeve |
NSN 2520-01-077-2792 | Yoke Assembly |
NSN 2520-01-077-2793 | Transmission Collar |
NSN 2520-01-077-2794 | Transmission Collar |
NSN 2520-01-077-2799 | Transmission Thrust Cap |
NSN 2530-01-077-4914 | Master Cy Hydraulic Brake Piston |
NSN 2520-01-077-4915 | Transmission Piston |
NSN 2520-01-077-4916 | Selector Gate |
NSN 3010-01-077-4918 | Engine Cooling Clutch Assembly |
NSN 2520-01-077-7306 | Transmission Contro Poppet Valve |
NSN 3040-01-077-7401 | Spur Gearshaft |
NSN 2520-01-078-3667 | Transmission Oil Pump Manifold |
NSN 2530-01-082-7163 | Hydraulic Brake Piston |
NSN 2530-01-082-8639 | Brake Shoe |
NSN 2930-01-084-6011 | Engine Water Outlet |
NSN 3020-01-085-0761 | Drive Uni Sprocket Wheel Segment |
NSN 4910-01-085-0763 | Chain Drive Shaft |
NSN 4910-01-085-0764 | Tool Counterbore |
NSN 4910-01-085-0765 | Cylinde Boring Tool |
NSN 2590-01-086-4289 | Tire Carrier Assembly |
NSN 5975-01-087-8641 | Dust And Moisture Seal Boot |
NSN 4720-01-092-8463 | Preformed Hose |
NSN 9905-01-092-9245 | Instruction Plate |
NSN 2520-01-093-4143 | Carrier Assembly Di |
מכשיר מעגלי יצוק מתכתי, המיועד להעביר עומס מומנט ישירות לתוך הדיור, אמינות הבלם ומאפשר זרימת אוויר בלתי מוגבלת לקירור מרבי. היא גם מפחיתה את דעיכת הבלמים ומאריכה את חיי הבטנה עבור מערכת בלמי אוויר כבדים. לא כולל לוחית, גב, בלם.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Mil-prf-46170, נוזל הידראולי, סינתטי, מעוכב חלודה, חסין אש.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,400.30 and 1,960.42 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A13-3211-X-2806 | 1 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
A13-3211-X-2806 | 2 | AX | E | 78500 |
MA207-21750 | 2 | AX | E | 34623 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |