2530-00-554-8776

מכלול צילינדר בראק הידראולי שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 807356

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2530-00-554-8776 גליון נתונים

MRC:
הוראת הרכבה
הוראת הרכבה:
MRC:
גובה כולל
גובה כולל:
MRC:
רוחב כולל
רוחב כולל:
MRC:
קוטר שעמום
קוטר שעמום:
MRC:
זווית מושב ב- DEG
זווית מושב ב- DEG:
45.0 יציאה אחת
MRC:
מחלקת חוט מתקן הרכבה
מחלקת חוט מתקן הרכבה:
MRC:
כיוון חוט מתקן הרכבה
כיוון חוט מתקן הרכבה:
MRC:
אורך דחוס
אורך דחוס:
MRC:
סוג משעמם
סוג משעמם:
MRC:
אורך מורחב
אורך מורחב:
MRC:
סגנון סידור הוראות הרכבה
סגנון סידור הוראות הרכבה:
MRC:
תכונות מסופקות
תכונות מסופקות:
MRC:
מתקן הרכבה חוט סדרה מייעד
מתקן הרכבה חוט סדרה מייעד:
MRC:
קוטר חוט מתקן הרכבה
קוטר חוט מתקן הרכבה:
MRC:
מתקן הרכבה כמות חוט לאינץ '
מתקן הרכבה כמות חוט לאינץ ':
MRC:
מאפייני עיצוב
מאפייני עיצוב:
MRC:
סגנון קצה מוט בוכנה ראשון
סגנון קצה מוט בוכנה ראשון:
MRC:
דמיון קצה מוט בוכנה
דמיון קצה מוט בוכנה:
MRC:
עומק מזלג קצה ראשון
עומק מזלג קצה ראשון:
0.281 אינץ' נומינלי כל קצוות העבודה
MRC:
סוג הרכבה ומיקום
סוג הרכבה ומיקום:
MRC:
אורך חוט מתקן הרכבה
אורך חוט מתקן הרכבה:
MRC:
מרחק ממרכז למרכז בין הוראות הרכבה
מרחק ממרכז למרכז בין הוראות הרכבה:
MRC:
מיקום היציאה וכמותה
מיקום היציאה וכמותה:
MRC:
סגנון יציאה
סגנון יציאה:
MRC:
מציין סדרת הליכי משנה של יציאה
מציין סדרת הליכי משנה של יציאה:
MRC:
קוטר חוט יציאה
קוטר חוט יציאה:
MRC:
כמות הליכי משנה לאינץ'
כמות הליכי משנה לאינץ':
MRC:
מחלקת הליכי משנה של יציאה
מחלקת הליכי משנה של יציאה:
MRC:
כמות תכונות דימום
כמות תכונות דימום:
MRC:
--
NIIN:
005548776
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2530-00-554-8776
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.
FIIG:
--
FIIG:
A34200
MRC:
--
INC:
10862
MRC:
--
IMM:
CX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2530-00-554-8776

מכשיר המורכב מצילינדר, בלם הידראולי, גלגל עם בוכנה(ים) וחלקי רכיבים אחרים המורכב על לוח אחורי של גלגל. הוא משתמש בזרימה ובלחץ של נוזל כדי ליצור את התנועה הליניארית הדרושה להפעלת נעלי הבלמים של מערכת בלמים הידראולית.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
אוסטריה אוסטריה
MOE:
WB
Rule:
WB01
PICA:
WB
DSOR:
User:
אוסטריה אוסטריה
MOE:
WB
Rule:
WB01
PICA:
WB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ספרד ספרד
MOE:
YB
Rule:
YB01
PICA:
YB
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
מלזיה מלזיה
MOE:
YW
Rule:
YW01
PICA:
YW
DSOR:
User:
תאילנד תאילנד
MOE:
YY
Rule:
YY01
PICA:
YY
DSOR:
User:
תאילנד תאילנד
MOE:
YY
Rule:
YY01
PICA:
YY
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
פורטוגל פורטוגל
MOE:
ZP
Rule:
ZP01
PICA:
ZP
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
יוון יוון
MOE:
ZU
Rule:
ZU01
PICA:
ZU
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:
User:
טורקיה טורקיה
MOE:
ZW
Rule:
ZW01
PICA:
ZW
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
0.8000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
99
LVL_A:
E
LVL_B:
H
LVL_C:
U
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
XX
MOP:
11
PKG:
18ZZ
PRES MAT:
15
WRAP MAT:
GB
ICQ:
AAA
THK:
X
TOS:
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) E

האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.

LVL B Code (LVL_B) H

האריזה תתבצע באמצעות קופסאות שיוצרו בהתאם ל-astm-d5118, עמידות בפני פגעי מזג האוויר.

LVL C Code (LVL_C) U

פריטים או חבילות הטעונים אריזה לקבלה על ידי המוביל ייארזו במכולות משלוח מסוג חיצוני באופן שיבטיח הובלה בטוחה בשיעור הנמוך ביותר עד לנקודת המסירה ויעמודו, לכל הפחות, בדרישות הכללים והתקנות הבאים, לפי החלים על אמצעי ההובלה בהם יש להשתמש: (א) תקנות דואר, (ב) תקנות משרד התחבורה, (ג) תקנות אוויר אזרחי, (ד) כללי סיווג מטענים אחידים, (ה) כללי סיווג מטענים מנועיים לאומיים, (ו) כללי איגוד נהגי המשאיות האמריקאי, (ז) כללי מובילים רלוונטיים אחרים, (ח) תקנות אוויריות צבאיות לחומרים מסוכנים. איחוד משלוחים. כל האריזות החיצוניות של 1.5 רגל מעוקב או פחות שאין להן ממד יחיד (אורך, רוחב, גובה) העולות על 40 אינץ' (וכאשר המספר הכולל של מכולות כאלה בכל משלוח בודד עולה על 25), יאוחדו, תוך שימוש במשטחים שטוחים, משטחי קופסה או מכולות כאמצעי האיחוד. סחורות מסוכנות יוכנו למשלוח בהתאם לתקנות משרד התחבורה הרלוונטי (dot) ולתקנות הבינלאומיות החלות בעת המשלוח. משלוח בדואר חבילות חייב לעמוד בתקנות הדואר.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

חומר שימור (PRES_MAT) 15

Mil-prf-46170, נוזל הידראולי, סינתטי, מעוכב חלודה, חסין אש.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8708300050
NAICS:
336340
שיעור סיום שימוש:
30230
SITC:
78433
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8708300050

Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo

קוד סיום שימוש 30230

Other Parts and Accessories Of Vehicles

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 78433

Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
885
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 885

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 33.55 and 46.97 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: S9C
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 15C2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: S9C
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 15C2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: S9C
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 15C2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: S9C
AAC: Y
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: 15C2---
USC: M
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת חיל הים

SOS: S9C
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9C-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: S9C
AAC: V
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 9C-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא