דגם או מק"ט: 5717169
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3020-01-607-2447 | Groove Pulley |
NSN 4710-01-610-0685 | Metallic Tube |
NSN 2540-01-610-1177 | Shelf Spacer |
NSN 4720-01-610-1986 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 6220-01-610-3410 | Light Emitting Diode Lamp |
NSN 5340-01-610-3534 | Webbing Strap |
NSN 5306-01-610-3792 | Machine Bolt |
NSN 5340-01-610-4210 | Butt Hinge |
NSN 5365-01-610-4243 | Plate Spacer |
NSN 4720-01-610-5197 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4730-01-610-5215 | Air Line Manifold |
NSN 5340-01-610-5233 | Double Angle Bracket |
NSN 4720-01-610-5259 | Evapo Hose Assembly |
NSN 4720-01-610-5281 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 6150-01-610-5286 | Branched Wiring Harness |
NSN 5930-01-610-5402 | Thermostatic Switch |
NSN 4710-01-610-5433 | Metal Tube Assembly |
NSN 4710-01-610-5437 | Metal Tube Assembly |
NSN 5340-01-610-5493 | Dust And Moi Protective Cap-plug |
NSN 7690-01-610-5577 | Identification Marker |
NSN 7690-01-610-5630 | Identification Marker |
NSN 5306-01-610-5872 | Shoulder Bolt |
NSN 5340-01-610-5904 | Mounting Plate |
NSN 5315-01-610-6063 | Quick Release Pin |
NSN 5340-01-610-6082 | Mounting Bracket |
NSN 5365-01-610-6087 | Ring Spacer |
NSN 2510-01-610-6429 | Vehicular Body Panel |
NSN 5310-01-610-6821 | Spring Tension Washer |
NSN 5310-01-610-6887 | Flat Washer |
NSN 5330-01-610-7607 | Nonmetallic Strip Seal |
NSN 5305-01-610-7625 | Machine Screw |
NSN 2540-01-610-7688 | Vehicular Seat Support |
NSN 5340-01-610-7717 | Bow Handle |
NSN 5340-01-610-8875 | General Purpose Access Door |
NSN 2590-01-610-8878 | Vehicular Components Bracket |
רכיב של מפרק אוניברסלי המיועד ליישומי רכב. מורכב ממכשיר דמוי מזלג כדי להתאים את העכביש ואת המסבים של מפרק אוניברסלי על ידי שיטות חיבור שונות. הקצה הנגדי חייב להיות בעל אוגן, רכזת או מוט סתום מחורץ המיועד להיות מחובר לחבר נוהג או מונע. עבור פריטים עם פיר, אורך החלק הרגיל לא יעלה על אורך הספלים.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
יש לשמר עם חומר סיכה פעולתי רגיל.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
229.45 and 321.23 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5717169 | 2 | ZZ | 1 | 34623 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |