2520-01-535-6471

מכלול העברת תמסורת שלח דף זה בדוא"ל
ITAR רשום

דגם או מק"ט: 315M-1

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2520-01-535-6471 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
2320-01-519-8173, 2355-01-532-2174 ו-2355-01-532-2159 ו-MRAP
MRC:
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה
שם חלק שהוקצה על-ידי סוכנות שליטה:
מקרה העברה (שלם)
MRC:
--
NIIN:
015356471
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2520-01-535-6471
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
MRC:
--
יכולת תיקון:
כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.
FIIG:
--
FIIG:
T306-A
MRC:
--
INC:
05621
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Mine Resistant Vehicle NSN 2355-01-519-8173 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 5930-01-528-2011 Toggle Switch
NSN 5930-01-528-2045 Toggle Switch
NSN 5930-01-528-2050 Pressure Switch
NSN 5930-01-528-2055 Pressure Switch
NSN 6625-01-528-2059 Line Voltage Indicator
NSN 6625-01-528-2088 Electrical Test Panel
NSN 4820-01-528-2134 Vent Valve
NSN 2530-01-528-2143 Mechanical B Slack Adjuster Lock
NSN 2530-01-528-2145 Brake Slack Adjuster
NSN 2530-01-528-2289 Brake Slack Adjuster
NSN 2530-01-528-2290 Air Brake Chamber
NSN 2530-01-528-2292 Brake Slack Adjuster
NSN 2530-01-528-2293 Brake Slack Adjuster
NSN 2520-01-528-2295 Automotive Axle Shaft
NSN 2520-01-528-2297 Automotive Axle Shaft
NSN 2520-01-528-3274 Automotive Axle Shaft
NSN 2520-01-528-3276 Automotive Axle Shaft
NSN 3040-01-528-3279 Shouldered Shaft
NSN 3040-01-528-3282 Body Hub
NSN 2520-01-528-3283 Inner Clutch
NSN 2520-01-528-3286 Outer Clutch
NSN 4730-01-528-3287 Fluid Passage Bolt
NSN 3020-01-528-3290 Helical Gear
NSN 2530-01-528-3872 Vehicular Wheel Hub
NSN 3040-01-528-3880 Body Hub
NSN 5925-01-528-4254 Circuit Breaker
NSN 2930-01-528-4255 Fan Clutch Hub
NSN 3040-01-528-4256 Shouldered Shaft
NSN 3110-01-528-4258 Needle Roller Bearing
NSN 3110-01-528-4259 Needle Roller Bearing
NSN 3110-01-528-4260 Annular Ball Bearing
NSN 2805-01-528-4261 Piston Ring
NSN 3110-01-528-4262 Needle Roller Bearing
NSN 3040-01-528-4266 Shouldered Shaft
NSN 3040-01-528-4268 Shouldered Shaft

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2520-01-535-6471

אותו חלק במנגנון של רכב המחלק את מומנט המנוע מתיבת ההילוכים ומספק אמצעי להעברתו, בדרך כלל, לסרן ההינע הקדמי והאחורי.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MA5T
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MA5T
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGTC
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGTC
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NSZZ
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
NSZZ
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A202
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A202
PICA:
AZ
DSOR:
RE
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
קנדה קנדה
MOE:
ZC
Rule:
ZC01
PICA:
ZC
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
בריטניה בריטניה
MOE:
ZK
Rule:
ZK01
PICA:
ZK
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:
User:
דנמרק דנמרק
MOE:
ZS
Rule:
ZS01
PICA:
ZS
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
34.0 X 20.0 X 40.0
חבילת משקל:
678.9000lbs
משקל פריט:
601.0000lbs
מידות פריט:
033203100170
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
LVL_A:
Z
LVL_B:
0
LVL_C:
0
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
ZZ
MOP:
ZZ
PKG:
ZZZZ
PRES MAT:
ZZ
WRAP MAT:
ZZ
ICQ:
0
THK:
Z
TOS:
B
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Z

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

סוג האחסון (TOS) B

מטרה כללית לא מחוממת.

אופן השימור (MOP) ZZ

ראה j.4.1.B.

חומר כרית (CUSH) ZZ

דרישות מיוחדות. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

חומר שימור (PRES_MAT) ZZ

דרישה מיוחדת. ראה הוראות או שרטוטים ספציפיים שסופקו.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8710000090
NAICS:
336992
שיעור סיום שימוש:
50030
SITC:
89111
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8710000090

Parts Of Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons

קוד סיום שימוש 50030

Military Trucks, Armored Vehicles, Etc.

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 89111

Tanks and Other Armored Fighting Vehicles, Motorized, Whether Or Not Fitted With Weapons, and Parts Of Such Vehicles

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
019940
NMF תיאור:
Auto Transmissions R Clutches
UFC:
08170
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
586
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 586

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 25,324.60 and 32,560.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522A--
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522A--
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522A--
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: MPB
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: 2522A--
USC: M
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--00-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--00-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--00-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים.

מחלקת חיל הים

SOS: NRP
AAC: J
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: H
MGMT CTL: 7H--00-
USC: N
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21K2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21K2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21K2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת הצבא

SOS: AKZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: D
MGMT CTL: K21K2X-
USC: L
REC REP CODE DESC: כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית.

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8MM-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: FLZ
AAC: C
SLC: 0
CIIC: Z
REC REP CODE: T
MGMT CTL: SF8MM-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא