דגם או מק"ט: 6227600
זמינות מלאי תרשים קוד תנאימוצר זה זמין בכמויות ובתנאים הבאים.
הערה: זמינות פריט זה עודכנה לאחרונה 06/14/2023 וייתכן שהשתנה מאז. בקש הצעת מחיר למחירים וזמינות עדכניים.
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 7230-00-409-1903 | Blackout Curtain |
NSN 2530-00-438-5139 | Vehicular Track Shoe |
NSN 2520-00-438-9020 | Final Drive Assembly |
NSN 3020-00-609-7117 | Spur Gear |
NSN 3020-00-682-7710 | Spur Gear |
NSN 5342-01-104-1139 | Ammunition Chute Boot |
NSN 6220-01-106-5433 | Utility Light Assembly |
NSN 1005-01-106-5976 | Deck Clearance Control |
NSN 1010-01-106-5977 | Cannon Equilibrator |
NSN 5998-01-107-2643 | Circuit Card Assembly |
NSN 2540-01-107-9171 | Vehicular Seat Support |
NSN 5998-01-107-9196 | Circuit Card Assembly |
NSN 3040-01-110-2565 | Rigid Connecting Link |
NSN 6150-01-110-3875 | Conductor Bus |
NSN 2540-01-111-0814 | Pedal Brake Lock |
NSN 2590-01-111-4060 | Push-pull Control Assembly |
NSN 2040-01-112-2637 | Intake Grille Door |
NSN 2520-01-113-2365 | Final Drive Housing |
NSN 2520-01-113-2366 | Output Shaft Assy |
NSN 2940-01-113-3742 | Plate And Bolt Assy |
NSN 2520-01-113-6131 | Transmission Converter Assy |
NSN 2520-01-113-6132 | Hs-400-3a1 Transmission Assy |
NSN 2590-01-113-9312 | Vehicular Components Filler Neck |
NSN 5930-01-114-9077 | Push Switch |
NSN 2520-01-125-5933 | Final Drive Assembly |
NSN 5340-01-127-4138 | Catch Strike |
NSN 5935-01-128-8996 | Electrical Plug Connector |
NSN 6680-01-130-6909 | Speedometer-tachometer D Adapter |
NSN 5180-01-131-0850 | Full Tracked Vehicle Tool Kit |
NSN 5180-01-131-0851 | Full Tracked Vehicle Tool Kit |
NSN 5180-01-131-0852 | Full Tracked Vehicle Tool Kit |
NSN 2940-01-133-0240 | Latch Assembly |
NSN 5995-01-133-2668 | B Radio Frequency Cable Assembly |
NSN 5995-01-133-8040 | Branched Wiring Harness |
NSN 2520-01-134-3891 | Transmission And Container |
מכשיר רכב שנועד להגדיל, להקטין ו/או להפוך את הסיבוב בין הכונן לבין פיר או פיר מניע. הוא עשוי לכלול או לא לכלול את מנגנון בקרת ההסטה המשנה את היחסים ו/או את כיוון הסיבוב. לא כולל תיבת הילוכים, הנעה צולבת ותיבות הילוכים עם דיפרנציאלים מבוקרים.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
אין צורך באריזה. מכולת היחידה תשמש גם כמכולה למשלוח. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
מטרה כללית לא מחוממת.
הגנה מפני אדי מים.
אין דרישה.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נשק/נשק (כל הסוגים כולל חלקי רכיבים אינרטיים). כאשר "2" מצוין במיקום הראשון, יש לקבוע את קוד הטיפול המיוחד מטבלה 85, חלק 1..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
הרגישות הגבוהה ביותר, קטגוריה I, AA&E, לא מסווגת
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
163,300.30 and 209,957.53 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | U |
SLC: | 0 |
CIIC: | 7 |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 2522--1 |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
6227600 | 2 | ZZ | 1 | 53711 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |