דגם או מק"ט: 13947
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 4720-01-017-6616 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-087-2096 | Nonmetallic Tubing |
NSN 3950-01-110-9224 | Mobile Crane |
NSN 4730-01-124-6535 | Magnetic Pipe Plug |
NSN 4820-01-163-5175 | Linear Directional Con Parts Kit |
NSN 3040-01-177-2377 | Brake Band And Lining |
NSN 2530-01-178-6499 | Brake Band And Lining |
NSN 3040-01-179-9954 | Pawl |
NSN 2530-01-180-3155 | Brake Drum |
NSN 3815-01-180-7534 | Remote Control Lever |
NSN 3815-01-181-2052 | Remote Control Lever |
NSN 5330-01-181-9567 | Wiper Ring |
NSN 3815-01-182-6908 | Crane Torque Tube |
NSN 3040-01-183-1786 | Pawl |
NSN 2510-01-184-7032 | Bar Support |
NSN 2540-01-184-7126 | Vehicular Splash Guard |
NSN 2540-01-184-7127 | Vehicular Splash Guard |
NSN 3040-01-185-2528 | Rigid Connecting Link |
NSN 5950-01-185-6671 | Electrical Coil |
NSN 2530-01-185-8148 | Shaft End Cap |
NSN 2530-01-200-9096 | Brake Shoe Actuating Camshaft |
NSN 2530-01-200-9097 | Brake Slack Adjuster |
NSN 6110-01-203-7714 | Generator Set Control Box |
NSN 6620-01-204-2792 | Boom Indicating Plate |
NSN 2815-01-211-3225 | Oil Cooler Adapter |
NSN 2815-01-211-3226 | Tachometer Dri Housing And Shaft |
NSN 2990-01-211-3228 | Piston Pin Guide |
NSN 2815-01-211-3251 | Oil Pan |
NSN 2815-01-211-3254 | Engine Flywheel |
NSN 3040-01-211-7135 | Spur Gearshaft |
NSN 5340-01-212-0889 | Access Cover |
NSN 3040-01-212-1051 | Gearshaft |
NSN 6620-01-212-4298 | Boom Angle Indicator |
NSN 2910-01-213-0024 | Engine Quick Start Val Parts Kit |
NSN 2920-01-213-1071 | Blower Housing End Plate Cover |
רכיב של מפרק אוניברסלי המיועד ליישומי רכב. מורכב ממכשיר דמוי מזלג כדי להתאים את העכביש ואת המסבים של מפרק אוניברסלי על ידי שיטות חיבור שונות. הקצה הנגדי חייב להיות בעל אוגן, רכזת או מוט סתום מחורץ המיועד להיות מחובר לחבר נוהג או מונע. עבור פריטים עם פיר, אורך החלק הרגיל לא יעלה על אורך הספלים.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
אין דרישה.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
599.70 and 839.58 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
13947 | 2 | AX | 6 | 52304 |
13947 | 9 | AX | 6 | 73460 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |