דגם או מק"ט: 118291
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5330-01-157-8826 | Hydra Cylinder Seal |
NSN 5330-01-157-8827 | Hydraulic Cylinder Seal |
NSN 4910-01-158-3941 | Installing Tool |
NSN 4910-01-158-3954 | Removing An Swaging |
NSN 5340-01-158-3957 | Mounting Bracket |
NSN 4910-01-158-3961 | Swaging Tool |
NSN 4910-01-158-3963 | Swaging Tool Holder |
NSN 4910-01-158-3974 | Ring Compressor |
NSN 4910-01-171-8243 | Bushing Ram |
NSN 2520-01-187-1264 | Differential Carrier Head Assemb |
NSN 2520-01-187-2266 | Differential Carrier Head Assemb |
NSN 2520-01-188-1278 | Differential Carrier Head Assemb |
NSN 2990-01-205-8755 | Governor Housing Assembly |
NSN 2990-01-205-8756 | Governor Housing |
NSN 2815-01-205-8758 | Diesel Engi Cylinder Block Plate |
NSN 4820-01-205-8766 | Valve Body |
NSN 2990-01-205-8768 | Diesel Engine Governor |
NSN 2815-01-205-9412 | Turbo Charger Blower Assembly |
NSN 2815-01-205-9413 | Crankshaft Stablizer |
NSN 2990-01-205-9449 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2990-01-205-9450 | Exhaust Pipe Connector |
NSN 2930-01-205-9456 | Engine Water Outlet |
NSN 2815-01-206-0873 | Vibration Damper Hub |
NSN 4910-01-206-4490 | Injector Dam Assembly |
NSN 2815-01-207-2493 | Supply Housing Assembly |
NSN 2940-01-207-3718 | Engine Intake Filter |
NSN 2920-01-207-9925 | Alternator Plate Housing |
NSN 2910-01-208-2207 | Remote Control Lever |
NSN 2815-01-208-9387 | Engine Crankshaft |
NSN 2530-01-209-0890 | Compressor Crankcase |
NSN 5340-01-210-0334 | Access Cover |
NSN 5930-01-210-5399 | Electrical Switch Retainer |
NSN 4140-01-211-0957 | Axial Fan Impeller |
NSN 2520-01-211-1000 | Differential Carrier Cover |
NSN 2520-01-211-1001 | Carrier And Cap Assembly |
קבוצת פריטים המשמשים לתיקון דיפרנציאל, סרן נהיגה. הוא עשוי להכיל פריטים כגון גלגלי שיניים משופעים, מסבי שרוול, עכבישים דיפרנציאליים, מכונות כביסה עם דחף, שימ(ים), אטמים וכדומה. לא כולל ערכת הילוכים (כפי שהשתנה).
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ראה j.4.1.B.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
4,368.36 and 6,552.54 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמת ביניים. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | H |
MGMT CTL: | 15B2B-- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי, אז להיפטר ברמה בינונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
118291 | 2 | AX | 6 | 52304 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |