דגם או מק"ט: 12288171
אודות מוצר זה
מורכב מ:1 EA. BODY ASSY,P/N 12267873; 2 EA. תקע, P/N 12267287; 1 EA. VALVE, P/N 12267283; למידע נוסף עיין ב- DWG,CAGE 19207 P/N12288171
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
שסתום המופעל באופן ידני או מופעל כוח בעל שלוש יציאות או יותר. כיוון הזרימה דרך היציאות השונות נשלט על ידי מגלשה(ות) גומלין אחת או יותר או סליל(ות) עם אזורי הפסקה המזדווגים עם יציאות בשרוול אינטגרלי או ניתן להחלפה, או פופט אחד או יותר. הוא נועד לשנות את כיוון זרימת הנוזל מיציאת שסתום אחת לאחרת. מיקום כבוי (ללא זרימה) אינו תבנית זרימה. השסתום נועד להפעיל רכיבים שונים של מערכת נוזל. שסתום המופעל באמצעות חשמל עשוי להיות בעל עקיפה ידנית. עבור פריטים אשר עוצרים, מתחילים או משנים את זרימת הנוזל, ראה: שסתום, סולנואידים. לא כולל שסתום, תקע. ראו גם servovalve, הידראולי; קטע גוף, עבודה, שסתום בקרה כיווני ליניארי; והרכבת שסתומים.
Parts, Nesoi, Of Bearing Housings & Plain Shaft Bearings, Housed Bearings, Clutches, Universal Joints, Flywheels and Transmission Shafts
Industrial Machines, Other
Parts, N.e.s., For Transmission Shafts and Cranks, Bearing Housings, Gears, Gearing, Ball Screws, Gear Boxes, Flywheels and Pulleys, Clutches, Etc.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
5,428.00 and 8,142.00 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | AKZ |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | K21JEX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
12288171 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
12288171 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
12288171 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
12288171 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
12288171 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |